• BeJay

Andra Avenyn 2009

Hejsan ALLA AA-Fans

Startar nu e ny tråd då den andra sinat ut.

ANDRA AVENYN går på svt 1
    med nystart den 13/1 kl 21.00

www.svt.se/andraavenyn

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34931476.html

OBS!!! Tänk på att varna för spoilers för de som följer avsnitten på tv OBS!!!

Vilken tid repriserna kommer att gå är ännu inte klart, men jag skriver in det då det kommer!

VÄLKOMNA NYA SOM GAMLA FANS!!!

• Svar på tråden Andra Avenyn 2009
  • L J K

Nufsan---> jag blir oxå förbannad på Ulla som inte kan skärpa till sig . men tyckte det va lite kul att hon såg Greger och hans kära "A-L" "igår" får se vad det blir av det.

ViCa---> Jag kan hålla med dig lite faktiskt tycker nog oxå attd et ska hända lite snart!

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Amelia och Akilles betyder ALLT för oss♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • Nufsan
    L J K skrev 2009-03-04 14:19:08 följande:
    Nufsan---> jag blir oxå förbannad på Ulla som inte kan skärpa till sig . men tyckte det va lite kul att hon såg Greger och hans kära "A-L" "igår" får se vad det blir av det.ViCa---> Jag kan hålla med dig lite faktiskt tycker nog oxå attd et ska hända lite snart!
    Haha, jaaa, men jag såg Greger Ulla eller gick han ändå?? Tyckte att A-L såg lite fundersam ut och som att han tittade på Ulla?!
    ♥ღ♥Världens bästa tjejer: Moa 9403, Matilda 9610, Jonna 0710 och lillskrutt bf 2/8 2009♥ღ♥
  • Trollungen08

Här är en till som älskar AA.
    Vad tror ni om Kims HIV svar? Jag tror att det kommer komma fram sen att det har blivit en förväxling mellan Kim o Tonys svar. Så det är Tony som är smittat. Men det är vad jag tror.

• ESCV
    Svar på #33
    Men ingen var väl smittad. Kim positiva svar var ju ett fel svar.
    ★°☆ PIM PIM ☆°★
  • L J K

Precis Kim svar va ju fel så han va ju inte smittat, men jag tror oxå att Tony är smittad iaf, blir nog precis som trollunge08 skrev det har blivit nån förväxling på tonys och Kims test... Jo Greger såg Ulla samtidigt som hon såg honom, sen gick han bara därifrån, hade ju varit SÅÅ kul om det varit Gregers fru (glömt namnet) istället som sett dom!

• Trollungen08

Jo det vet jag att dom sa att ingen av dom var smittade. Men eftersom Kim sa att dom hade gett honom fel provsvar så måste han ju ha fått någon annans. O då tror jag att det var Tonys svar som Kim fick från början o att Tony fick Kims.

• ESCV
    Svar på #36
    Hehe så mkt har inte jag granskat det. Har inte ens tänkt tanken, men vi får väl se. Ni kanske har rätt.
    ★°☆ PIM PIM ☆°★
  • lightfish

Kul med den här tråden... Det gav mig en länk till min systers pojkvän. Nåt så fruktansvärt kul att läsa om alla som frågar om han är homosexuell .

• Enifesoj
    Svar på #36
    Men var det inte så att då Kim fick svar på sitt test första gången hade Tony inte gjort något test. Kim gjorde ju det innan han berättade för Tony. Så det kan ju inte vara Tonys provsvar Kim fick....
    Eller, har jag fel?
  • L J K

lightfish--> Är Greger din systers pojkvän?

Svar på tråden Andra Avenyn 2009