• BeJay

Andra Avenyn 2009

Hejsan ALLA AA-Fans

Startar nu e ny tråd då den andra sinat ut.

ANDRA AVENYN går på svt 1
    med nystart den 13/1 kl 21.00

www.svt.se/andraavenyn

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34931476.html

OBS!!! Tänk på att varna för spoilers för de som följer avsnitten på tv OBS!!!

Vilken tid repriserna kommer att gå är ännu inte klart, men jag skriver in det då det kommer!

VÄLKOMNA NYA SOM GAMLA FANS!!!

• Svar på tråden Andra Avenyn 2009
  • Glaadis

Håller med om att det var skönt att Sigrid hittade tidningarna och att Greger blev upptäkt.
    Han är så slemmig !

Tycker lite synd om Roland , men han hade ju ett förhållande med Grazynia och Lotta förlät det.

Livs kille Marcus passar inte henne tycker jag , han är så barnslig.

Längtar nu till Tisdag och tycker det är skittråkigt att de bara sänder ett avsnitt i veckan.

• Trollungen08

Jag väntar med spänning på nästa avsnitt. Det kan väl åtminstone gå 2 avsnitt i veckan?

• L J K
    SIGRID heter hon ju ja . Började ju nästan på I iaf . Tycker det är världelöst att det bara går 1 gång i veckan som jag sagt tidigare, kunde väl visas 2 gånger/ v iaf tisdag + torsdag kanske? Tror vi får skriva in till SVT eller hur?
    (¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Amelia och Akilles betyder ALLT för oss♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • MammaTillNeoh
    Glaadis skrev 2009-03-18 15:23:50 följande:
    Håller med om att det var skönt att Sigrid hittade tidningarna och att Greger blev upptäkt.Han är så slemmig !Tycker lite synd om Roland , men han hade ju ett förhållande med Grazynia och Lotta förlät det.Livs kille Marcus passar inte henne tycker jag , han är så barnslig.Längtar nu till Tisdag och tycker det är skittråkigt att de bara sänder ett avsnitt i veckan.
    Men Lotta hade ju en affär med en arbetskamrat tidigare också, så hon har varit otrogen i två omgångar... Tycker också synd om Roland..
  • unforgettable

Här kommer ett till AA fan ;) haha... Fy fasen va spännande de är.. :P Ibörjan av AA gillade ja hamza men sen de där med jossan så har ja börjat ogilla honom... Jag tkr Roxanna gör rätt med att hålla hamza på avstånd :P Han verkar lite naiv. :)

Vad tror ni om alla tester med HIV hit o dit... först är Kim smittad o sen inte. Tony är ren och Kitty har testat possitivt två gånger :P Hum, jag undrar ja :) jag tror inte hon är smittad ändå... :P Å sen så är de konstigt att han killen som va Kittys kille (som körde på Tony) inte visat sig ngt mer... ja menar han borde ju oxå fått gått o testat sig..(?) Hum, han bara försvann...

Tror ni jossan och Olga kommer tillbaka då? :P Hoppas dom inte gör de. haha ja gillade inte dom =P

Rebecca -060208- Gravid BF -090613-
  • MammaTillNeoh

Joo ja hoppas dom kommer tillbaka! De var väl inte mina favoriter heller men det känns ändå som att de fattas några i serien annars :P

• unforgettable

Haha ja vi får se ;D Undrar om Håkon kommer tillbaka  då ;P De gör han säkert... =)

Rebecca -060208- Gravid BF -090613-
  • L J K

Imorgon är det dax igen Skönt jag har längtat så .

Jasså har Lotta varit otrogen förut? Ja det är jätte synd om Roland han ser ju så förstörd ut, men samtidigt passar verkligen Lotta och dennis ihop. Håkon, vem va det nu igen... Hmm å vad jag känner igen det. Nu hoppas jag bara Kitty och Tony blir ihop igen dom är oxå jätte fina ihop. Tycker synd om rasmus oxå, Ulla beter sig förjävligt!!!

• BeJay

L J K skrev 2009-03-23 09:42:15 följande:

Imorgon är det dax igen Skönt jag har längtat så . Jasså har Lotta varit otrogen förut? Ja det är jätte synd om Roland han ser ju så förstörd ut, men samtidigt passar verkligen Lotta och dennis ihop. Håkon, vem va det nu igen... Hmm å vad jag känner igen det. Nu hoppas jag bara Kitty och Tony blir ihop igen dom är oxå jätte fina ihop. Tycker synd om rasmus oxå, Ulla beter sig förjävligt!!!
    Håkon var läraren som hade 6 med en elev. med Olga :)
    jo lotta var otrogen i början emd en mörkhyad kille tror han hette fredrik eller nå sånt :D:D Roland kom då på om, och sen var han otrogen mot henne med Grazynia och nu är hon med dennis :D
    så de e en otrogen karusell det där :d
  • L J K

Ja just de, han kommer jag ihåg, han "höll" väl på med den mörkhyande tjejen?

Svar på tråden Andra Avenyn 2009