• BeJay

Andra Avenyn 2009

Hejsan ALLA AA-Fans

Startar nu e ny tråd då den andra sinat ut.

ANDRA AVENYN går på svt 1
    med nystart den 13/1 kl 21.00

www.svt.se/andraavenyn

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34931476.html

OBS!!! Tänk på att varna för spoilers för de som följer avsnitten på tv OBS!!!

Vilken tid repriserna kommer att gå är ännu inte klart, men jag skriver in det då det kommer!

VÄLKOMNA NYA SOM GAMLA FANS!!!

• Svar på tråden Andra Avenyn 2009
  • ludenben
    MammaTillNeoh skrev 2009-03-26 20:51:13 följande:
    Jag har missat en del avsnitt det senaste,,, vad är det som har hänt med Roland??
    han kastade nåt i taket på rbc när de hade salsakurs där och det ramlade ner från taket i hans huvud. Ambulansen kom och där slutade det typ...
    du vet väl att avsnittetn ligger på webben fall man missar smygtittar finns där med...
    Nu har våran Elias kommit 24/2-09
  • MammaTillNeoh

ja, jag vet ju det. jag kollade alltid där innan jag flyttade.. men nu när jag flyttat har jag bara mobilt bredband och de går så segt då så det fungerar inte att kolla på webben :(

• ludenben
    MammaTillNeoh skrev 2009-03-26 20:54:00 följande:
    ja, jag vet ju det. jag kollade alltid där innan jag flyttade.. men nu när jag flyttat har jag bara mobilt bredband och de går så segt då så det fungerar inte att kolla på webben :(
    vad trist... ibland är det segt här med men det funkar för det mesta i allafall..- ska nog inte skaffa mobilt bredband om det är så segt.
  • Trixi8
    ludenben skrev 2009-03-26 20:55:44 följande:
    vad trist... ibland är det segt här med men det funkar för det mesta i allafall..- ska nog inte skaffa mobilt bredband om det är så segt.
    jag ahr ett och det funkar super, även om det är gammal. är ett kontakorts mobilt bredbband från vodafone/telenor... det första de fick
  • ludenben
    Trixi8 skrev 2009-03-26 21:04:33 följande:
    jag ahr ett och det funkar super, även om det är gammal. är ett kontakorts mobilt bredbband från vodafone/telenor... det första de fick
    jag är helt borta när det gäller sånt... vi har ett från tele2 här som vi lånat när vårt vanliga modem gick sönder men innan dess fattade jag inte att det fanns mobilt bredband
  • Trixi8
    ludenben skrev 2009-03-26 21:08:41 följande:
    jag är helt borta när det gäller sånt... vi har ett från tele2 här som vi lånat när vårt vanliga modem gick sönder men innan dess fattade jag inte att det fanns mobilt bredband
    har haft mitt sedan 05, då det kom på telenor. är ett kontantkort som du fyller på. nu finns det ju med abonemang.
  • ludenben
    Trixi8 skrev 2009-03-26 21:09:39 följande:
    har haft mitt sedan 05, då det kom på telenor. är ett kontantkort som du fyller på. nu finns det ju med abonemang.
    då har det undgått mig i typ 4 år jag skaffade inte internet hemma förens förra året haha. Innan dess kollade jag min sida här hos mamma, kompisar mm...
  • Trixi8
    ludenben skrev 2009-03-26 21:13:21 följande:
    då har det undgått mig i typ 4 år jag skaffade inte internet hemma förens förra året haha. Innan dess kollade jag min sida här hos mamma, kompisar mm...
    så kan det vara...
  • Trixi8
    ludenben skrev 2009-03-26 21:13:21 följande:
    hade inte heller internet hemma förren jag blev sambo, för 3 år sedan. kollade alltid i mobilen innan.
  • L J K
    Äntligen fredag, nu har vi inte långt kvar till tisdag , hoppas det blir ett bra avsnitt. Greger verkade ju flörta lite med Tony, inte i förra avsnittet utan det innan, när Tony sa att Ulla kommit på honom HELT naken i duschen frågade ju Greger om han va HELT naken sen sa han att det skulle nog inte va några problem alls att få jobbet hahahah det kanske slutar med att Greger och Tony blir ett par hahaha
    (¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Amelia och Akilles betyder ALLT för oss♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
Svar på tråden Andra Avenyn 2009