• BeJay

Andra Avenyn 2009

Hejsan ALLA AA-Fans

Startar nu e ny tråd då den andra sinat ut.

ANDRA AVENYN går på svt 1
    med nystart den 13/1 kl 21.00

www.svt.se/andraavenyn

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34931476.html

OBS!!! Tänk på att varna för spoilers för de som följer avsnitten på tv OBS!!!

Vilken tid repriserna kommer att gå är ännu inte klart, men jag skriver in det då det kommer!

VÄLKOMNA NYA SOM GAMLA FANS!!!

• Svar på tråden Andra Avenyn 2009
  • ESCV

Ska bli intressant de där med Kitty. Tycker de var det enda som var intressant denna vecka. Sista sekunderna när hon springer in i klassrummet {#lang_emotions_laughing}

Sen en sak till avsnittet är inte ens 45 minuter inte för att jag är någon besserwisser eller så men inget av avsnitten hittils har varit på pricken 45 minuter långa. Utan de slutar alltid i 42, 43 minuten ; D Haha.

★°☆ PIM PIM ☆°★
  • L J K

Ja det är ju en jäkla skillnad. 42 och 45 det skulle kunna hända MASSOR på den tiden ju !

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Amelia och Akilles betyder ALLT för oss♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • ESCV
    Svar på #52
    Ja jag menar det! {#lang_emotions_cool}
    ★°☆ PIM PIM ☆°★
  • L J K

Imorgon är det dax igen då Härligt jag längtar. Tror jag kollar på det på sändningstiden kl 21, istället för datan men vi får se!!!

• Glaadis

Hur skall Greger förklara bort bilderna som frugan hittade ?

Jag tycker att Lotta och Dennis passar för varandra och hoppas att de kommer ut snart.

• ESCV

Ja idag var de faktiskt lite spännande {#lang_emotions_smile}

★°☆ PIM PIM ☆°★
  • L J K

Ja det va faktiskt ett riktigt bra avsnitt tycker jag. Å jag ÄLSKAR ju att Lotta & Dennis har hittat varandra tycker dom är så fina ihop, dessutom är Dennis snygg som....... . Tycker det va "skönt" att Gregers fru äntligen  (VARFÖR glömmer jag alltid hennes namn?? Visst är det nåt på I????) hittade allt detta på honom. Ja nu längtar jag verkligen tills nästa tisdag!

• Trollungen08

L J K skrev 2009-03-18 10:14:39 följande:

Ja det va faktiskt ett riktigt bra avsnitt tycker jag. Å jag ÄLSKAR ju att Lotta & Dennis har hittat varandra tycker dom är så fina ihop, dessutom är Dennis snygg som....... . Tycker det va "skönt" att Gregers fru äntligen  (VARFÖR glömmer jag alltid hennes namn?? Visst är det nåt på I????) hittade allt detta på honom. Ja nu längtar jag verkligen tills nästa tisdag!
    Hon heter väl Sigrid om jag inte minns helt fel.
Svar på tråden Andra Avenyn 2009