• BeJay

Andra Avenyn 2009

Hejsan ALLA AA-Fans

Startar nu e ny tråd då den andra sinat ut.

ANDRA AVENYN går på svt 1
    med nystart den 13/1 kl 21.00

www.svt.se/andraavenyn

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34931476.html

OBS!!! Tänk på att varna för spoilers för de som följer avsnitten på tv OBS!!!

Vilken tid repriserna kommer att gå är ännu inte klart, men jag skriver in det då det kommer!

VÄLKOMNA NYA SOM GAMLA FANS!!!

• Svar på tråden Andra Avenyn 2009
  • Glaadis

Men vist är det samma avsnitt som visas på tisdagar ?
    Det är väll inte avsnitt som inte visats på vanliga tven ?

• ludenben
    Glaadis skrev 2009-03-29 16:10:43 följande:
    Men vist är det samma avsnitt som visas på tisdagar ? Det är väll inte avsnitt som inte visats på vanliga tven ?
    nä veckans avsnitt blir tillgängligt på webben samma dag det visas på tv. Fast på webben kan du se den redan på morgonen.
    Nu har våran Elias kommit 24/2-09
  • ESCV

Oj vad ni har skrivit flitigt här i tråden har ju fått läsa ikapp massor nu. Jag hoppas att rollen Roland, försvinner ur serien nu. Han är så mesig, inte intressant för fem öre. Usch vad elak jag är och sen den där jäkla Greger han kan ju hänga sig i en grantopp eller något. Hoppas verkligen att Sigrid har en hämnd i bakfickan och inte bara går tillbaks till honom som om inget hänt.

Ja på Tisdag är det fortsättning... INTE MISSA! {#lang_emotions_wink}

★°☆ PIM PIM ☆°★
  • LondonAnnika

så där nu väntar jag bara att avsnittet ska komma upp på nätet. Har jag tur så behöver jag bara vänta i 10 min!

• WhiteAngels

Så fort min lilleman sover middag ska jag bänka mig oxh se veckans avsnitt..spännande att se vad som händer med Roland ju!

• unforgettable

Åh snart är de tv dax :D

Förr såg ja de alltid på internet, men ja har funnit charmen med att se de på tven istället :) Ska bli mysigt o gosa ner seej o kika på avsnittet sen :)

Rebecca -060208- Gravid BF -090613-
  • L J K

:-O det va ett bra avsnitt igår, Tony och Kitty YES, MEN HÖRRNI kommer ni ihåg mitt tidigare inlägg om detta med chokolima??? Det blev ju så.... . Jag sprang till köket under avsnittet igår men sa Lotta till Dennis att hon inte kunde vara med honom just nu ?

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Amelia och Akilles betyder ALLT för oss♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
Svar på tråden Andra Avenyn 2009