• johlinn

ryggmärgsbråck/mmc del 4

För oss med ryggmärgsbråck/mmc i omgivningen!
    Pepp- och stödtråd, men också en massa massa glädje för alla framsteg!

• Svar på tråden ryggmärgsbråck/mmc del 4
  • catmat

Morrisey: hoppas av hela mitt hjärta att ni får åka hem till resten av familjen. Kämpa på1

• johlinn

dreamrose - lycka till hos kirurgen

morrisey - men lilla gubben då jobbigt att få vara så länge på sjukhus, hoppas ni får komma hem snarast så att ni kan kramas o mysa hela familjen! man måste ju längta ihjäl sig efter storebror när man är med lillebror och tvärtom

• Rafiiki

morrisey: Har varit lite oroliga för er! Hoppas den lilla mannen kryar på sig och att ni snart får komma hem och bara vara en familj! Hoppas allt blir så bra det bara kan!
    Usch så trist att vara så länge på sjukhus!
    Sänder dig massor av styrke kramar

I har lärt sog åka bakåt nu i sin rullstol...... hon är så söt!
    Hon kallar den för bilen.......

• catmat

Rafikii: Jag kikade på kortet av I i sin rullstol. Det var jättefint. Nu blir det snart vår då kan hon åka ute med sin lilla bil..{#lang_emotions_sunny}

• Rafiiki

catmat: Visst är hon fin D går bättre för varje dag!

VPE: Vi hela familjen såg på bolibompa, mysig kille!

• catmat

VPE: Jag och Angelica såg fillmen . Angelica konstaterade att de har samma typ av skenor

• Dreamrose

På fredag opereras jag. Kul, med tanke på att det är fredagen den 13 ;o) De ska ta körteln i armhålan. den har växt sedan sist så det är ju inte så positivt, men man får hålla tummarna.
    Hoppas det går bra för er alla. Har inte ork nog att skriva en kommenter till er alla. Men jag tänker på er.
    kram kram

• Tingeling1974

Dreamrose: Tänker på dig o din familj... Håller tummar & tår för att allt går bra!

• Rafiiki

Dreamrose: Tänker oxå på hela din familj och självklart ska vi hålla tummarna för dig på fredag!

Svar på tråden ryggmärgsbråck/mmc del 4