• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • MammaNettan

Jag vill gå på stan och fika med nån annan mamma från stan, men jag har inget körkort och bussarna mellan moliden och övik är hopplösa. Det går inte att få med sig en barnvagn på de bussarna.

• Den där Linn

Tigger: Imorron går bra för mej =)

• LisaP

Mmm imorgon borde gå.. om vi kan ta det på förmiddagen.. måste hämta emma på skolan vid 14.00...

• puh fantast

Lucas brukar vilja ha lunch vid 11.30 - 12.00. så någonstans vid den tiden kanske?
    Vad tycker ni?

• sthlmstjejen

Hejsan! Var inne i den här tråden för ett tag sen och frågade lite om olika områden i övik, minns ni det? Hur som helst ser det ut som om vi kommer att flytta upp till årsskiftet och i oktober ska vi åka upp o titta på lite hus. Tänkte höra om ni har något tips på var man kan bo någorlunda billigt över natten? Vi hinner inte åka upp och ner på en o samma dag, särskilt inte med en 8 mån bebis

• sthlmstjejen

Vad är det jag läser MammaNettan, är det svårt att få på barnvagnar på bussarna? Har visserligen körkort, men än så länge bara en bil så ibland kanske man får åka buss.

• LisaP

Jag skall kolla om sambon kan sluta tidigare i morgon med så kanske han kan hämta Emma på skolan.. återkommer m info ang detta i kväll...

MammaNettan du skulle kunna åka m mig ngn gång om jag bara har ella m mig.. eller om vi tar min syskon vagn kanske??

• Zandrah

Är det nån som vet om man får in en vagn med husumbussen???

• puh fantast

Sandra: du får nog stuva in vagnen i bagageutrymmet, det finns ingen plats som det gör i stadsbussarna.

Svar på tråden Övikstråden