• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • MiaE

Fru Bengtsson: Nej då det var malin jag tänkte på

• Imoen

fru bengtsson: Ta gärna med dig din kompis. Fast hon får inte så stort urval av sjalar att titta på. För både Mia och jag har ju hoppediz och Carina som har andra vävda sjalar är uppe i umeå imorgon för att hämta hem en ny sjal så hon hinner inte hit. Och vindaloos är ju och slösar pengar på annat än sjalar så hon har tyvärr inte chansen att testa hela hennes sjalförråd heller. Men som sagt, hoppediz kan hon få testa iaf.
    Vad gäller kladdkaka så har jag bakat så att det räcker till rätt många så vi får nog äta så att det står ut genom öronen om vi vill, så här blir det inte tal om att behöva stå över någon kladdkaka inte.

• MiaE

Imoen: Vi har ju våra hemsydda vackra ringsjalar!

• fru bengtsson

Imoen: Schysst! Gillar kladdkaka!

• fru bengtsson

Imoen: Då ringer jag henne i morgon och OK:ar. Vilken tid var det?

• fru bengtsson

Toppen! Då ses vi då.

• Imoen

Ja, just ringsjalarna glömde jag. De är ju inte fy skam de heller.

• vindaloos

HAllå där......sitter typ med beställarfingret varje dag och "nästan" beställer sjalar...... ju
    Vill faktiskt har en Rebozo de är så jäkla fina och sedan vill jag nog ha en stork också, de är läckra. Men samtidigt kan jag inte slita blicken från Didymos vackra sjalar......herregud vad pengar det skulle bli då!!!!! ooooops, bäst jag hålle rmig till att kika lite i gallerian eller så.

Hoppas ni får det bra på träffen imorron *snyft o pust över den missade kladdkakanm det måste vara det godaste som finns*

Själv har jag som sagt ätit pitepalt (MIA E det var skitgott hihihi) och det gjorde Isaac med, han gillade palt. Tur att man tänkte på honom innan o inte saltade ihjäl palten.

Har även gjort nya pureér till honom idag, det började tryta i frysen så vi kokade ihop lite smått o gott.

Nu har vi också köpt en ny bilbarnsstol! De är ju billiga från o med idag så då köpte vi en......jättefin Acta Graco Cosmic. Röd o svart är den och Isaac sitter som en liten prins i den.

Ja det var väl nog, nu skall jag i säng så jag orkar shoppa imorrn.
    Ha d

Svar på tråden Övikstråden