Övikstråden
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
å hjälp!!! jag måste bara hoppa in och berätta (läs skryta)
Jonathan släppte just taget om byrån och spatserade iväg själv på egen hand över HELA vardgasrumsgolvet...han bara knallade iväg!!!!
*stolt mamma*
Hej hej .. Du ser chino.. det går jättesnabbt när de väl börjar *ler* hur gammal är han nu??
fotostunden gick bra de var alla snälla utom lilla Ella, hon vart lite trött och grinig men några fina bilder blev det nog.. skall bli spännande värre att få se dem *leR*
Lisa
....
"Alla barnen var snälla på fotostunden, alla utom lilla Ella, hon ville bara gnälla....
"
Förlåt jag kunde inte låte bli när jag läste ditt inlägg, det såg PRECIS ut som om det var det du skulle skriva
Lisa..han är 11 månader
*skrattar* ja kunde ju skrivit ngt sådant med skuttan.. vi ses väl i morgon förresten??
Dä är det läge för promenader då chino... Emma var 10 månader och 20 dagar och elias ännu snabbare 10 månader och 10 dagar, då de började promenera, återstår och se om Ella tänker bli snabbast eller inte *ler*
lisa...ja det börjar väl närma sig 10 månaders dagen snart va??
nä nä.. hon kan väl få bli 9 månader först va?? *ler* hon blir det nu den 1/10.. Är ju född först i januari ju..
lisa...ja men då är hon ju snart 10 månader
*skrattar* nja okej då...
Jag skall förresten till stora staden IGEN på torsdag.. en tur till ödlan och brorsan med emma, måste verkligen klippa hennes hår nu.. Så ev kanske jag kan klämma in en fika.. får se... har lovat kidsen att gå på donken så...
Vindaloos: Så skönt att du städat. Jag var ju såååå orolig.