• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • vindaloos

CHerstin: *ASG* himmel va kul han va......

Ja jag såg ju inte att ni skrivit här så jag har varit och trippat omkring i sjaltråden och frågat om vi skall ha träff den 7/10 eller /7710 om det går bra (f'låt FruB hihi)
    Jag är med men vart och när på dagen? SKa vi vänta lite med det eller skall vi bestämma nåt nu. TYcker ni att det var behändligare att vara hemma hos någon så är vi det igen tycker jag. Ni är välkomna hit om ni vill, men antar att vi inte blir så många då det är ju en bit, eller?

Fick totalt hjärnsläpp på min lilla shoppingdag! Det var så mycket folk överallt att jag inte kom mig för nånting alls. Jag provade inte ett enda plagg och jag som såg framför mig en dag med ut och in ur provhytter, men jag tappade koncentrationen
    Köpte som vanligt lite åt pojken iaf, typiskt, det blir alltid så

NU!!!!! Nu ser man tanden på Isaac, hans första har ploppat upp och syns lite vit o gullig i nedre planhalvan av munnen
    Skall försvara amningen med näbbar o klor än så länge, säger jag nu, vi får väl se hur kaxig jag är sedan

• Zandrah

Ja igår var det en utekväll med tjejerna!
    Lite halvseg idag och väntar på att Jhonny och Jesper kommer och hämta mig!
    Inte lätt att fixa skjuts hem till Kasa

Hej hopp

• Den där Linn

Linn hade också utekväll igår

• MiaE

När på dagen spelar inte så mycket roll... Ivan äter iaf lunch runt 12 så därefter någon gång. Kl 13? Eller finns andra förslag. För mig kvittar det. Lättast är väl att vara hemma hos någon nu när de börjar bli lite rörligare och otåligare på att bara sitta fint i en stol på UH och se snälla ut. För mig gör det inget om vi åker ut till Köpmanholmen, men det är väl fler som ska tycka.

Vindaloos:
    Vad kul att Isaac fått sin första tand nu!!! Håll ut bara, snart hugger han!

• fru bengtsson

Om jag inte ska på bröllop och om jag räknas till "sjalmamma" nu, så är det helt Ok för mig att åka till Köpmanholmen.

• puh fantast

Har stått i köket sen 8 i morse, så nu är jag snart klar med födelsedagsfikat.
    Det blev7-8 sorter, så nu saknas några sorter och bullar. Det får bli under veckan.
    Hade tänkt göra bort allt idag, men jag ides inte mer. Problemet är dock att frysboxen snart är full.
    Men det värsta är kvar, diska plåtarna. Uscha.

Hoppas ni hade trevligt på fikat, tiden räckte inte till för mig. Hoppas det blir fler gånger.

Vad har ni alla gjort i helgen då? Och vad händer i veckan? Jag ska jobba tre dagar, så jag är nog slut på när helgen kommer.

• LisaP

Hej hej allesammans!!

Hoppas Ni haft en trevlig helg, här har det varit rätt lugnt, i går skjutsade jag broder min och hans tjej in till stan, tog en snabbis på gallerian, shoppade en klocka.

Idag har det varit rätt lugnt, vi var och hälsade på en gammal kompis till Henke, och så vidare till svärisarna, blev bjudna på mat. svågern var där med sin familj med, de hade en liten, liten fyrhjuling som Elias fick köra själv, gissa om pojken var mallig *ler*

Annars så har vi klippt Elias idag, han måste ju vara fin tills i morgon kväll, då vi skall till Moonsleeper för fotografering *blink*
    Skulle nog vilja klippa Emma med innan men det hinns inte..
    Nåja hoppas ni får en fortsatt trevlig afton själv ska jag försöka lägga mig tidigt idag får se hur det går *ler*

• vindaloos

Ja ni för mig spelar det ingen roll alls. Men ni är hjärtligt välkomna att komm aner och hälsa på med sjalar och tillbehör och bebisar/barn ja och ett gott fikahumör såklart. Vi kan väl höra hur resten av alla fikamammor förhåller sig. Bra om vi blir ett par stycken
    Vet inte hur det är med astmatiker o så men jag har ju djur så är det ett problem så får vi kanske tänka om. Vi har 4 birmor nämligen.

• vindaloos

Jättekul med stort hus, ja, jättetråkit med stort hus när man skall städa.....men nu är det gjort, både uppe och nere!!!!! Jippi
    (Det måste ju va fint då Imoen o Mia ska komma ju) hihi.
    Har en allergisk arbetskamarat som också skall komma så jag hoppas jag får godkänt.

• LisaP

Nu åker vi i väg till stora staden för en fotostund tillsammans m moonsleper/ Laila *ler*
    Håll era tummisar för att mina änglar är just änglar i kväll....

Svar på tråden Övikstråden