• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • vindaloos

Jo Fru Bengtsson det är hemskt det där i denna tråden, såg att du sett den före mig och orkat med att svara. Jag blev så arg och ledsen då jag läste och jag håller med om millemamma att man borde ha körkort på att få ha barn. Usch säger jag bara, vilken kränkande förälder.

Och jo visst tycker jag att man kan bära ganska länge i Mobyn. Isaac var väl närmare 8kg då ville jag byta, den blir liksom lite svajjig men fortfarande mycket mysig. Vill man bära länge och promenera kan det dock bli lite jobbigt med elastisk förlänge.
    Jag vill använda min moby igen, men jag har ignen att använda den på.......*snyft* Kanske bara tar fram den o gossar på den

Hoppas ni hade det bra på träffen iaf.....lite avis men som sagt vi bestämmer en ny dag.

Nä upp o äta paltrester, det blir lördagsmiddag för mig.

• MiaE

Ja vi hade det jättetrevligt på träffen! Synd att du inte var med Vindaloos! Men kan vi inte ta en träff till den 7 okt eller är ni upptagna alla då? Jag e ju ledig! Jippie!!!

• Masv

Hallå allihopa...håller på att bli knäpp har nu varit utan internet i tre veckor....får passa på att gå in nu när jag är hos mina föräldrar....så jag har inte dött

• MiaE

Men Masv: Har du återuppstått? Är allt bra med er?

• fru bengtsson

Haha! Jag hann inte ens ner till Rimi innan jag var tvungen att vända för att jag glömt min telefon hos Imoen! Snacka om Taikons på turné!

• MiaE

Men fru Bengtsson: Vad är detta för stil? Först nästan en nalle och sen en telefon! Men nu antar jag att du kommit hem eftersom du sitter vid datorn

• fru bengtsson
    Jag vet, jag är helt förvirrad och dessutom bereoende av Fl som sagt!
    Jag har i alla fall tänt ljus och tagit fram lördagsgodis till Manda, så nu ska vi mysa och se Bolibompa. En riktig höjdarlördag med andra ord!
  • Imoen

fru bengtsson: Manda glömde ett litet hjärta som satt fast på hennes armband här också. Tror du att det går att sätta fast igen? Isf kan jag stoppa det i ett kuvert och skicka det till er.

• Imoen

Jag röstar förresten också för en ny träff den 7 oktober.

Svar på tråden Övikstråden