• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • vindaloos

MiaE Ja jag förstår det, måste ligga i här för att besökarna skall vara nöjda hii
    Ska köpa mig en pusselboll....det är nog det enda jag inte har i sortimentet
    Vi har nyss kommit hem från Liten o Stor. Det är så spännande för lillfisen att se andra barn, det är kul.
    Kissat på toaletten tre gånger där gjorde han också *stolt*.

• MammaNettan

Halloj.
    Tänkte jag skulle berätta att den 15 oktober så kommer Recycling Mum´s till Moliden med en massa kläder till barnen att fynda.
    Det är landsbyggdskvinnornas dag och vi kommer att vara där.
    Vi hade en bytardag i stan för drygt en månad sedan och det gick superbra. Du handlar kläder till 20 kr plagget. (och uppåt förstås)
    Hoppas du kommer och sprid gärna detta.
    Mvh
    Agnetha

• LisaP

Alltså det går bara för snabbt detta... Ella har ju kunnat sätta sig upp själv i spjälsängen i någon vecka.. när jag nu skulle lägga henne för en eftermiddagslur, vad gör tösen.. jo ställer sig upp!! Hallå stoppa tåget det går alldeles för fort ju.. snart går hon väl med *pust*

• vindaloos

Jaha, nu kommer tand nummer två!!!

• Moonsleeper

Hej Tjejer!

Nu kommer jag troligen bara jobba nästa vecka med, sen ta det lugnt pga sammandragningarna. Så OM ni är intresserade av att fota era små gullungar så skynda er o boka

Ha det gött!

• MiaE

Viskar om en liten fika som blir 7 okt hos Vindaloos! Nån mer som är intresserad?

Svar på tråden Övikstråden