• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Trollvinter
    Garageänkan skrev 2009-03-18 22:26:14 följande:
    Ingen fara jag bryr mig inte vad folk har för vagnar faktiskt. Tycker bara det är en sån jääävla hype med sånt, alltså det ska va dyrt och rätt märke, för annars kan ju bebisen bli mobbad utanför bagarstugan när den sover. Eller nåt haha patetiskt
    Nej jag e inte den där heller som hypar med rätt märken, vi köpte den billigaste vi hitta (men ändå så va den ju sprillans då, eller ett demoex men iallafall) och den får man ingen att dregla med men den funka jättebra dom vagn.

Ang. er bil så googla jag på den där Nissan, den va fittitfin. Sku jag ha lite cash så sku jag oxå kunna ha en sån o glida upp breve dig i rödljusen på storagatan o varva lite...
    Min brolla har en CRV o i den e d lika mkt utrymme som i en vanlig bil både i baksäte o trunk bara d att man sitter högre... Så den e jag inga så impad av mer än att den e skön o köra...
  • Trollvinter
    Garageänkan skrev 2009-03-18 22:30:08 följande:
    Nu måste jag sova ska till tandläkare imorgon och på föräldrakvart till dagis så det passar sig inte att ligga och sova då direkt
    Yeye, bra idé, jag ska bara föda imorn så jag kan oxå vila lite, och annars ska jag bara slappa. Vara en dålig förälder och köra sonen till dagis trots att jag e föräldraledig (ha minsann läst messa nyan). Idag va han där hela 4 timmar mot vanliga tre eftersom jag sku till MVC.
  • Jillsan80
    Trollvinter skrev 2009-03-18 14:33:02 följande:
    Jag har oxå ätit men inte regelbundet, utan när d ha varit riktigt pest o när jag varit över till Sverige o så, d e ju den som alla säger att man ska ta...
    Precis. Är säkerligen ingen fara. Dr.K skrev ut dem åt mig, jag åt 2 om dagen nästan hela graviditeten....
  • Emilia82

Godmorgon...T är piggare idag,leker lite med C,skönt! men hon har nog feber ännu tror jag...

ska apropå ingenting försöka tvätta några fönster till idag....men jag är så beroende av att sova hela nätter så är helt slut av sådana här nätter som de 2 sista....men men,som man bäddar får man ligga:D

• Jillsan80
    Emilia82 skrev 2009-03-19 07:51:05 följande:
    Godmorgon...T är piggare idag,leker lite med C,skönt! men hon har nog feber ännu tror jag... ska apropå ingenting försöka tvätta några fönster till idag....men jag är så beroende av att sova hela nätter så är helt slut av sådana här nätter som de 2 sista....men men,som man bäddar får man ligga:D
    Jag blev ju inspirerad av dig så ja var ju tvungen att tvätta fönster ja med Dock har jag Benjamins o vårt kvar....
  • Clarissa83
    Garageänkan skrev 2009-03-18 22:26:14 följande:
    Ingen fara jag bryr mig inte vad folk har för vagnar faktiskt. Tycker bara det är en sån jääävla hype med sånt, alltså det ska va dyrt och rätt märke, för annars kan ju bebisen bli mobbad utanför bagarstugan när den sover. Eller nåt haha patetiskt
    Det är nog där det börjar! FÖr att inte tala om alla blickar mammorna ger en sen.. Huh... Bäst man skärper sig ordentligt..
  • Emilia82

jillsan:jag hann ju bara med köket igår,iofs är det ju 4 sidor i varje fönster:D men solen skiner idag med så fortsätter om någon timme!

• Me81
    Trollvinter skrev 2009-03-18 14:31:18 följande:
    Suck, ALLA säger när man beklagar sig: "- Åk hem o ha lite sex!"Måste ju finnas nå annat sätt...Men om jag våldtar honom så tar dom väl inte mig i arrest? En höggravid kvinna lixom? Hmm...
    Ja gjorde ngt den dagen d börja sätta igång men tyvärr kommer ja ju ej ihåg vad!!!
    D va typ..släpa ris eller plocka ved eller ngt i den stilen..plus långpromenad
  • Me81

Här har ja B's kusin L idag..hon slutade hos dagmamman i tisdags o ska börja skolas in på dagis på må..så idag e hon här o imorrn sku hon väl va hos gammelmormor..
    Bella stormtrivs när hon får leka med L..även om de nu har lite meningsskiljaktigheter ibland..men d har väl alla barn..

• Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-03-18 22:32:13 följande:
    Nej jag e inte den där heller som hypar med rätt märken, vi köpte den billigaste vi hitta (men ändå så va den ju sprillans då, eller ett demoex men iallafall) och den får man ingen att dregla med men den funka jättebra dom vagn. Ang. er bil så googla jag på den där Nissan, den va fittitfin. Sku jag ha lite cash så sku jag oxå kunna ha en sån o glida upp breve dig i rödljusen på storagatan o varva lite... Min brolla har en CRV o i den e d lika mkt utrymme som i en vanlig bil både i baksäte o trunk bara d att man sitter högre... Så den e jag inga så impad av mer än att den e skön o köra...
    Jämfört med vår så är det ju massa space i CRV från 05 där bak, alltså lastutrymmet är ganska samma jag snacker benutrymmet här.
Svar på tråden Ålandstråd 8