• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan
    Clarissa83 skrev 2009-03-17 21:26:56 följande:
    Ja, va det inte du som sa att om pappan e välutrustad så brukar det synas på ul om det e en pojke sen
    Jamenvisst enligt min gube alltså. Hur det sen stämmer med verkligheten får man vänta och se denna gång
  • Clarissa83
    Garageänkan skrev 2009-03-17 21:27:16 följande:
    Okej, ja det är på folkhälsan va?Kanske jag ska testa på det då. Fast jag tycker att gravida är så fula. Inte själva personerna i sig men att ha så stor mage är äckligt tycker jag, det ser så groteskt ut i mina ögon, hur håller man ihop????. Jag gillar INTE att va gravid som sagt
    Haha!! Tittar du dej själv i spegeln alls eller?? Man kan ju inte va rädd för gravidmagar, då är "äkta" tjockisar värre... :p
  • Garageänkan
    Clarissa83 skrev 2009-03-17 21:30:18 följande:
    Haha!! Tittar du dej själv i spegeln alls eller?? Man kan ju inte va rädd för gravidmagar, då är "äkta" tjockisar värre... :p
    Helst inte

Det ser ju ut som om man håller på att sprängas ju
  • Clarissa83
    Garageänkan skrev 2009-03-17 21:31:32 följande:
    Helst inte Det ser ju ut som om man håller på att sprängas ju
    Jag tycker min mage e fin (änsålänge.. *peppar peppar*)
  • Garageänkan
    Clarissa83 skrev 2009-03-17 21:33:14 följande:
    Jag tycker min mage e fin (änsålänge.. *peppar peppar*)
    Asså, jag tycker att jah borde fått en trevlig graviditet denna gång eftersom den förra var så elak men det kom ju en jättefin och bra kille ur den iofs. Är GRYMT avis på dem som kan jobba, inte mår illa, inte har foglossning osv osv och mår som prinsessor.
  • Clarissa83

Jag råkade ut för en till sån där idag som säkert var med och rulla stenar till bomarsunds fästning när det begav sej...

Samtal:

B(som i bomarsund..): Är du gravid?
    Jag: Jo..
    B: Jaså va roooligt! Hur mår du då? Ja jaag har aaaldrig mått så bra i heeela mitt LIV som jag gjorde när jag var graviiiid!!"
    Jag: Nej jag har mått lite dåligt..

Gah...

• Clarissa83

vi är veka garage, bara att inse ^^

• Garageänkan

Nu borde jag sova. Eller fylla i blanketten om mammaledighet osv. HATA HATA HATA jag fattar INGENTING av den. Måste lalla iväg till läneräknaren och fråga om hjälp imorgon. Om hon ens kan svara på hur det blir med lön när jag har tjänstledigt (för annan tjänst ett år inom samma arbetsgivare)men börjar på mitt vanliga jobb typ tre dagar innan jag går på mammaledigt.

Knepigt med byråkrati.

Svar på tråden Ålandstråd 8