• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Trollvinter
    Garageänkan skrev 2009-03-17 21:27:16 följande:
    Okej, ja det är på folkhälsan va?Kanske jag ska testa på det då. Fast jag tycker att gravida är så fula. Inte själva personerna i sig men att ha så stor mage är äckligt tycker jag, det ser så groteskt ut i mina ögon, hur håller man ihop????. Jag gillar INTE att va gravid som sagt
    Asså jag tycker inte att d e fult i sig, men nåt e d med D för han vill inte alls numer när jag e såhär stor... E han underlig eller e d vanligt att dom tycker så?
  • Clarissa83
    Garageänkan skrev 2009-03-17 21:42:21 följande:
    Nu borde jag sova. Eller fylla i blanketten om mammaledighet osv. HATA HATA HATA jag fattar INGENTING av den. Måste lalla iväg till läneräknaren och fråga om hjälp imorgon. Om hon ens kan svara på hur det blir med lön när jag har tjänstledigt (för annan tjänst ett år inom samma arbetsgivare)men börjar på mitt vanliga jobb typ tre dagar innan jag går på mammaledigt.Knepigt med byråkrati.
    Jag bävar inför alla papper... :S
  • LuMa
    Trollvinter skrev 2009-03-17 21:49:17 följande:
    Asså jag tycker inte att d e fult i sig, men nåt e d med D för han vill inte alls numer när jag e såhär stor... E han underlig eller e d vanligt att dom tycker så?
    Det är nog rätt vanligt har jag förstagit..
  • Emilia82

*gäsp* där fick vi får 2 underbara nätter före denna...

men härligt väder ute! och snödropparna ha kommit upp!

• Nilam 84

Smilla: Helloj, blöta ännu efter gårdagen? M ville inte hem, hon ville bara åka mer vattenrutsch

• LindaMa

Garageänkan:
    Testa vattengympan du. Är ganska skönt att få känna sej någorlunda vigulant utan några krämpor en timme i veckan i alla fall. I bassängen ser man ju bara huvudena av alla och i duschen kan man blunda. Bastun kan man ju skippa om man tycker att det är läskigt med magor...men då missar man allt roligt snack!

• Me81
    Trollvinter skrev 2009-03-17 21:49:17 följande:
    Ja kände mig nog inte så himla smidig heller där på slutet direkt..en stor valross typ..
    Vissa karlar reagerar väl så antar ja..har nog förstått att d e vanligt..
  • Me81

Nilam:B hade en period när hon bara ville åka i rutschkanan men nu har hon ngn period när hon int vill..

• Me81

GAAAH!!!
    Dotter till salu NU!
    Snacka om humör alltså..sku haft lust att kasta ut henne på gården!

Nu sover hon i vagnen..mot protest nog..o utan lunch i magen!

• Me81

Ja just nu längtar ja verkligen tills ja ska börja jobba!

Svar på tråden Ålandstråd 8