• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Me81

Vad hade söta saker för öppettider nu igen?

• Foxx
    Garageänkan skrev 2009-03-17 21:42:21 följande:
    Nu borde jag sova. Eller fylla i blanketten om mammaledighet osv. HATA HATA HATA jag fattar INGENTING av den. Måste lalla iväg till läneräknaren och fråga om hjälp imorgon. Om hon ens kan svara på hur det blir med lön när jag har tjänstledigt (för annan tjänst ett år inom samma arbetsgivare)men börjar på mitt vanliga jobb typ tre dagar innan jag går på mammaledigt.Knepigt med byråkrati.
    Papper är härligt det. Vi ska fylla i bygglovsansökan och det är ungefär en miljon bilagor som ska med och lika många blanketter som ska fyllas i. Man fattar ju varför folk har ANDRA att sköta bygget iaf.. *muttrar* Och FPA ska vi inte ens börja med, DOM är ju helt hopplösa att ha att göra med..
  • Foxx
    Garageänkan skrev 2009-03-17 20:56:15 följande:
    Jag har lite vagnångest. Vet inte vilken jag ska ha åt mag-bebisen...Lovade bort en åt en kompis också så... Beslutsångest
    Den där ena du hade som du själv tyckte var "för ny" var apfin enligt mig, så den kan jag köpa loss ifall du har kvar den då det beger sig :P Tror det var någge mintgröntaktigt.
  • Emilia82

om någon vet någon som har kattungar de vill bli av med kna ni väl inboxa?

stackars T,har legat och sovit typ hela dagen,hoppas hon blir frisk snart!

• Jessys
    Emilia82 skrev 2009-03-18 12:37:22 följande:
    om någon vet någon som har kattungar de vill bli av med kna ni väl inboxa? stackars T,har legat och sovit typ hela dagen,hoppas hon blir frisk snart!
    kolla marknaden där finns det ju alltid kattor..

du får gärna hojta om ni ska till ikea då när ni ev far till sverige.. skulle behöva en madrass till challes växasäng..
  • Emilia82

jessys:har kollat där men finns ingen just nu,inte på djurskydds heller...
    vi åker till sverige inte denna helg men den som kommer sen! så ska försöka komma ihåg om vi åker via ikea,kan du skicka länk eller namn på madrass?

• Jillsan80
    Clarissa83 skrev 2009-03-17 19:06:33 följande:
    Hur många av er har ätit postafan? Fick just veta att gomspalt är väldigt vanligt i samband med den medicinen och ändå ger läkarna den?! Man blir ju livrädd nu att det ska va nå fel på bebis !!
    Jag har ätit den med alla mina 3 o ingen av dem har ngt fel överhuvudtaget....
  • SmillaMilla
    Trollvinter skrev 2009-03-18 14:21:33 följande:
    Hjääälp mig, jag vill ha ut bebis nuuuuuuuuuuuuu!!!
    hallonbladste och långa promenader
  • Trollvinter
    LuMa skrev 2009-03-18 06:19:37 följande:
    Det är nog rätt vanligt har jag förstagit..
    Suck, ALLA säger när man beklagar sig: "- Åk hem o ha lite sex!"
    Måste ju finnas nå annat sätt...
    Men om jag våldtar honom så tar dom väl inte mig i arrest? En höggravid kvinna lixom? Hmm...
Svar på tråden Ålandstråd 8