Trollvinter skrev 2009-03-18 22:24:04 följande:
Nä, jag tror bebisen kommer på fredag jag för då har vi svårast med barnvakt, haha. Men tack så underbart mycket för era tips! Jag hoppas att sängen funkar lika bra som soffan för D har ockuperat vardagsrummet i en vecka nu för han köpte nåt nytt bilspel till XBOXen så jag får "nöja" mig med (den större) TV:n i sovrummet... Har kollat på förlossningskliniken ikväll så d e väl därför den inte kommer för att jag omedvetet kniper ihop när dom har värkar?! LuMa: Du har haft sånt fusk med dina ongar. Önskar att du sku bli gravid igen och få gå över tiden med typ 14 dagar. *vispar med trollspö mot Gölby* Ang. retrovagnar så ska ni inte va oroliga att jag stjäl, köper gärna beggat, men inte SÅ beggat. Tipsar hellre er om jag dyker på nåt. Jag tillhör lufthjulsfolket.
Ingen fara jag bryr mig inte vad folk har för vagnar faktiskt. Tycker bara det är en sån jääävla hype med sånt, alltså det ska va dyrt och rätt märke, för annars kan ju bebisen bli mobbad utanför bagarstugan när den sover. Eller nåt

haha patetiskt