• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Jillsan80
    Trollvinter skrev 2009-03-19 21:42:50 följande:
    Har du testat?
    Jag testa mirakeldrycken o höll på att spy. riktigt fa-s äcklig kan jag lova{#lang_emotions_throwup}
  • Jillsan80
    Emilia82 skrev 2009-03-20 06:52:40 följande:
    jessys: åh kul! vet du hur de ser ut? hona hade jag tänkt...men inte spelar det väl eg. någon större roll. tänkte om man sku lyckas hitta en lite mindre katt än de vi alltid får:D
    Djurskyddsföreningen hade också några kattungar, kommer ej ihåg färgerna eller kön, men du kan ju ringa om du e intresserad (snarast) o höra lite o kanske boka en om du vill ha....
  • Garageänkan

Godmorgon. Idag måste vi bestämma oss ang bil. Typiskt att HåWe har messat om att vi fått fel pris på nån bil vi kollade på så nu har vi ett till alternativ. På HåWe och Motorcompany gav de bra inbyte mot min pärla men på Bifa gav de skitdåligt, eller ja men bland de lägsta. Fattar int hur de kan göra så utan att ens titta på bilen i fråga eller så. HåWe och MotorC porvkörde och så innan de sa något, så ska de vara.
    Så det blir inte Nissan Q nu tyvärr. Men ändå så vet jag int om jag tror den har så stort andrahandsvärde heller så

• Garageänkan

Jo förresten. Volvo har jag aldrig mer igen. Fanns ingen körglädje i det skeppet. Bara tråkig körning och törstig var den

• äva

Grattis Dotra(jessys) på din födelsedag, vi kommer i kväll

• Jessys
    äva skrev 2009-03-20 08:27:35 följande:
    Grattis Dotra(jessys) på din födelsedag, vi kommer i kväll
    men shyy.. jaja, vi ses sen!
  • Me81

halloj!
    Inatt sov Bella DÅLIGT..men hoppas d e bättre nästa natt igen..
    Nu sover hon iaf ute..skulle behöva åka o posta lite brev men får se..
    Tänkte iaf laga pizza till middag..å så ska vi väl ut en sväng förstås!

• Foxx
    Garageänkan skrev 2009-03-20 08:02:35 följande:
    Jo förresten. Volvo har jag aldrig mer igen. Fanns ingen körglädje i det skeppet. Bara tråkig körning och törstig var den
    Nu e du bara avig
  • Foxx
    Trollvinter skrev 2009-03-19 21:35:31 följande:
    Thääänks Fox! Jag ska beta av dom en efter en! Eller nja, vissa hoppar jag, gillar inte snaps Färdknäppen - Sambon vill inte... = Kört...Hallonbladste: Funderar på att inhandla d!Ananas: Drack en tetra ananasjuice bara för att häromdagen, tror man ska äta typ 12 kg ananas för att d ska verka...Ricinolja: Har obehag för skitränna...Massera tissarna: Känns stört, men kan prova under täcket ikväll, eller ha D o göra d helst...Vin: Ska testa en alkofri öl iallafall, en flarra vin ork jag inga öppna för bara ett pluttit glas.Tvätta fönster: ASTRÅKIGT!!! Men men, får väl göra d imorn då...Snaps: Nej...Gå i trappor: Gör jag ju lite hela tiden...Maginfluensa: Se ricinolja.Mirakeldryck: Testar ölen först.Hinnsvepning: Ska imorn 13:30!!!!Långpromenad: SKu ha vart på d idag men d blåste så sablarns!!!
    Haha. Hoppas det har nån effekt nudå Så du får fira helgen med bebis på utsidan istället!
Svar på tråden Ålandstråd 8