• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • SmillaMilla
    Trollvinter skrev 2009-03-19 21:42:50 följande:
    Har du testat?
    jepp. jag ville ha ut svea det sista. Mådde ju så fruktansvärt illa, så jag testade allt. Mirakeldrycken hjälpte inte. Dock sattes förlossningen igång efter det att jag hade druckit flera koppar hallonbladste och tagit en låååååång promenad, men det kanske inte var någon bra start ändå, för jag började blöda o fick fara in. Men det var aldrig någon fara. Men du kanske skall tänka dig för, man skall ju orka föda sedan också. Så det bästa är nog att bara vila.
  • Trollvinter
    SmillaMilla skrev 2009-03-19 21:49:40 följande:
    jepp. jag ville ha ut svea det sista. Mådde ju så fruktansvärt illa, så jag testade allt. Mirakeldrycken hjälpte inte. Dock sattes förlossningen igång efter det att jag hade druckit flera koppar hallonbladste och tagit en låååååång promenad, men det kanske inte var någon bra start ändå, för jag började blöda o fick fara in. Men det var aldrig någon fara. Men du kanske skall tänka dig för, man skall ju orka föda sedan också. Så det bästa är nog att bara vila.
    Jo jag vet, men d blir så tråkigt att vila med tanke på att jag gjort de sen nyår nu... Men men...
  • ina2girl

Quiet: Jo tack o lov blev den svarta som jag plockade med in i provrummet o nån mössjäkel med, hon o sambon e mösstokar,jag har f*n inte mössa på mig! om jag inte hamnar i sibirien vill säga.
    Sen var hon o lekte en stund i parken vid torget medans jag glodde på rea böcker....o sen via sparis o hem, hon gick direkt till kompisen o sen kom hon hem o spydde..suck
    så hoppas nu inte kompisen blir sjuk oxå bara. Gåbbin sku va hemma denna gången iaf.

• Quiet thoughts
    ina2girl skrev 2009-03-19 21:53:54 följande:
    Quiet: Jo tack o lov blev den svarta som jag plockade med in i provrummet o nån mössjäkel med, hon o sambon e mösstokar,jag har f*n inte mössa på mig! om jag inte hamnar i sibirien vill säga.Sen var hon o lekte en stund i parken vid torget medans jag glodde på rea böcker....o sen via sparis o hem, hon gick direkt till kompisen o sen kom hon hem o spydde..suckså hoppas nu inte kompisen blir sjuk oxå bara. Gåbbin sku va hemma denna gången iaf.
    Ni också?
    Här spyr mina 2 också. Dom började när jag kom hem,som avslutning på mitt SPA blä
  • Emilia82

Godmorgon. jag hoppas ännu att vi slipper kräksjukan i år! *peppar peppar* har haft tillräckligt med baciller här ändå. men nu tror jag T är på bättringsvägen...

nu:frulle

• Jessys

Emilia: jag vet om kattungar. men dom är bara 5 veckor så ni får vämnta 5 veckor till i såfall
    ska höra om hon söker hem åt dom. hona eller hane?

• Emilia82

jessys: åh kul! vet du hur de ser ut? hona hade jag tänkt...men inte spelar det väl eg. någon större roll. tänkte om man sku lyckas hitta en lite mindre katt än de vi alltid får:D

• Emilia82

jessys:men jo man vet ej det före de är vuxna,men inbillar mej att tjejer är mindre:)

• Jessys
    Emilia82 skrev 2009-03-20 06:52:40 följande:
    jessys: åh kul! vet du hur de ser ut? hona hade jag tänkt...men inte spelar det väl eg. någon större roll. tänkte om man sku lyckas hitta en lite mindre katt än de vi alltid får:D
    jag har ingen aning. ägaren är i Egypten nu. kommer hem på tisdag. så ska ringa o höra me henne då. återkommer med info sen
Svar på tråden Ålandstråd 8