• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Trollvinter

Med E lossa slemproppen samma natt som värkarna kom, men nu kan varken jag eller D minnas typ vilken tid, men typ 04 på natten, sonen e född 12:28 på lunchen... Skillnaden e ju nu att innan hans propp lossna så hade ju värkarna hållt på nån timme, men nu ha jag bara haft pyttelite mensmol från o till knappt märkbart...

Quiet: D här va en rejäler klump! Hoppas d va hela, sku int orka med fler maneter på toapappret...

Isee: v. 37, vi boka nog själva vill jag minnas!

• Trollvinter
    LuMa skrev 2009-03-21 14:59:46 följande:
    Wohoo!Tänk! Så här nära har du aldrig varit förut att bli 2 barns mor.
    Nope... Börjar inse va jag har framför mig... Huga... Ryser... Fattar inte va förlossningar ska va bra för, sku va smidigare med storken...
  • LuMa
    Trollvinter skrev 2009-03-21 15:04:15 följande:
    Nope... Börjar inse va jag har framför mig... Huga... Ryser... Fattar inte va förlossningar ska va bra för, sku va smidigare med storken...
    Ja, tänk vad finurligt man funkar. Att man förtränger hur det är.
    Är väl kanske lika bra, skulle inte bli så många barn annars här i världen.

Med M kom jag ihåg hur det var på förlossningen först.
    "Ja just jävlar, det var så _här_ det kändes. Jag ångrar mej. Jag skiter i det här nu och far hem. Jag skojade bara, jag är inte gravid egentligen. Det är nog bara gaser."
  • LuMa
    Trollvinter skrev 2009-03-21 15:22:57 följande:
    LuMa: Hahaha!!D går som på nålar här hemma nu... D e ju IFK match kl 6...
    Ja jävlar!
    Äh, dom förlorar väl ändå så det är inget att se.
  • Quiet thoughts
    LuMa skrev 2009-03-21 15:20:52 följande:
    Ja, tänk vad finurligt man funkar. Att man förtränger hur det är.Är väl kanske lika bra, skulle inte bli så många barn annars här i världen.Med M kom jag ihåg hur det var på förlossningen först."Ja just jävlar, det var så _här_ det kändes. Jag ångrar mej. Jag skiter i det här nu och far hem. Jag skojade bara, jag är inte gravid egentligen. Det är nog bara gaser."
    Jo jag fick också värsta flashbacken då mina värkar startade
    Lustigt det där..
    Och jag som hade flera timmar långa förlossningar och ONT. 14 tim 10 min resp 12 timmar.
    Andra gastar på i 3-4 timmar så är det över känns det som jag är född att ha långa förlossningar väl eller ja... inte gick andra så mkt fortare menar jag...
  • Clarissa83

Wee! Hejja Trollis! Snart är ni 4

• Jessys

jaa huga.. inte avis inför din förlossning troll

men skönt att du snaart har bebis på utsidan

Svar på tråden Ålandstråd 8