• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Trollvinter

GRATTIS till alla som fyller. Ha varit på svepning idag, kändes ingenting då o inte nu heller. Jag kommer aldrig få en bebis. Sådeså.

• Jessys
    Trollvinter skrev 2009-03-20 21:25:46 följande:
    GRATTIS till alla som fyller. Ha varit på svepning idag, kändes ingenting då o inte nu heller. Jag kommer aldrig få en bebis. Sådeså.
    fick jag bebis så får du oxå bebis! sådeså.
  • Emilia82

Troll:jo beis kommer nog om någon dag,och sen kan ni alla komma och hälsa på kraaam

Jessys:fina presenter! jag vill också fylla år...alltså man planerar barnen smart,tex: jag ha alltid velat ha sommarkalas,MEN jag fyller i november...SEN får jag barn i mars och november (och J i december,P i april) INTE sommarmånader de heller,ojoj vilka problem man har

somna på soffan,suck!

men nu flyttar jag mej till sängen...sov gott!

• Jessys
    Emilia82 skrev 2009-03-20 22:10:14 följande:
    Troll:jo beis kommer nog om någon dag,och sen kan ni alla komma och hälsa på kraaam Jessys:fina presenter! jag vill också fylla år...alltså man planerar barnen smart,tex: jag ha alltid velat ha sommarkalas,MEN jag fyller i november...SEN får jag barn i mars och november (och J i december,P i april) INTE sommarmånader de heller,ojoj vilka problem man har somna på soffan,suck! men nu flyttar jag mej till sängen...sov gott!
    jag har ett sommarbarn och ett vinterbarn
  • Nilam 84

Grattis i efterskott LindaMa... missade det igår {#lang_emotions_embarassed}

Troll:jo beis kommer nog om någon dag,och sen kan ni alla komma och hälsa på kraaamJessys:fina presenter! jag vill också fylla år...alltså man planerar barnen smart,tex: jag ha alltid velat ha sommarkalas,MEN jag fyller i november...SEN får jag barn i mars och november (och J i december,P i april) INTE sommarmånader de heller,ojoj vilka problem man har somna på soffan,suck!men nu flyttar jag mej till sängen...sov gott!
    Här fyller M 10 maj, K 30 maj och jag 15 juni, så vi e rätt samlade...
  • Jillsan80
    Troll:jo beis kommer nog om någon dag,och sen kan ni alla komma och hälsa på kraaam Jessys:fina presenter! jag vill också fylla år...alltså man planerar barnen smart,tex: jag ha alltid velat ha sommarkalas,MEN jag fyller i november...SEN får jag barn i mars och november (och J i december,P i april) INTE sommarmånader de heller,ojoj vilka problem man har somna på soffan,suck! men nu flyttar jag mej till sängen...sov gott!
    Håller med, inte tusan lyckades man med nå sommarbarn Maken i februari, Felix april, Benji maj, Bianca september o jag november
  • Nilam 84

Gud vilket härligt väder!!

Ngn som vill umgås en stund idag?

• snöfall

vi är ganska utspridda med födelsedagarna iaf, malvina i april, jag i slutet av maj o sen robert i september.. och om allt går bra så kommer ju bebis nr 2 på sin pappas födelsedag så där var det väl kanske inte så smart planert.. men då behöver man ju bara bjuda släkten 3 gånger per år men är iaf ingen snö under våra födelsedagar!
    Åh vad jag längtar efter våren och sommaren! vill vara ute på picknick o njuta av solen!

Svar på tråden Ålandstråd 8