• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • SmillaMilla
    snöfall skrev 2009-03-21 08:29:01 följande:
    vi är ganska utspridda med födelsedagarna iaf, malvina i april, jag i slutet av maj o sen robert i september.. och om allt går bra så kommer ju bebis nr 2 på sin pappas födelsedag så där var det väl kanske inte så smart planert.. men då behöver man ju bara bjuda släkten 3 gånger per år men är iaf ingen snö under våra födelsedagar! Åh vad jag längtar efter våren och sommaren! vill vara ute på picknick o njuta av solen!
    VA är du gravid? GRATTiS!!!
  • snöfall

smillamilla: jo i veka 14 nu..men känns lite overkligt.. längtar till UL så man får se att det är någon där

• Lewisia

GRATTIS stjärnstig vad kul! När har du bf då?

Här här mellansonen född i slutet på maj o ibland har det vart riktigt fint (ifjol) så man kan sitta ute o fika, kanon!

Nästa föds ju i början på augusti och då ska det väl iaf vara högsommar! :D

• Jillsan80
    Lewisia skrev 2009-03-21 09:44:36 följande:
    GRATTIS stjärnstig vad kul! När har du bf då? Här här mellansonen född i slutet på maj o ibland har det vart riktigt fint (ifjol) så man kan sitta ute o fika, kanon! Nästa föds ju i början på augusti och då ska det väl iaf vara högsommar! :D
    Ska du också få en till? GRATTIS! Hur många har du då, 4? Är många som ska få augusti/september
  • snöfall

BF är den 25 september, men det kan ändra sen med ultraljudet.. eftersom jag har haft rätt så oregelbunden mens sen malvina föddes...men där runt i kring nåt iaf

• Trollvinter

GRATTIS Stjärnstig! Vad roligt!

Planen va att vi sku va samlade, jag 24/2, E 27/2, D 9/3 men nu när bebisen dröjer så så får den inga va med på vårt kalas...

Jessys: Ja, nu ha jag slutat vänta. Så nu kommer den väl.

Svar på tråden Ålandstråd 8