Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Ålandstråd 8

Svar på #561
    Jag vet också två som skulle bli killar så mammorna köpte blått och inredde superkilligt och, uuups ut tittade INTE killar Därför är vi lite hemiga nu också. Fast jag "vet" så köper jag inte nån speciell färg eller så. Vi har ju en massa kvar från M och han hade nästan bara retrokläder så typ inget blått eller så OM de är en tjej.
  • Garageänkan
    Svar på #608
    BRA datum då kom min första klimp
  • Garageänkan

Jag har shoppingångest fast jag inte ens varit till sverige ännu. Vill ha nya soffor fast vi köpte i december emn....

• Garageänkan

Jag är så glad. Min kompis K s (estrellafugaz på FL)man får stanna på Åland och blir inte utvisad! De tror inte längre att han är illegal flykting (eller vad de fått för sig) Är så glad för deras skull!

• Garageänkan
    Svar på #625
    skicka hit han och fäll två tallar. Tyvärr måste man klättra annars far de in i huset eller så. Kanske grannen inte blir så glad om han får en tall över bilen?
  • Garageänkan
    Svar på #631
    Han går ju igång på att få klättra och såga ju. Ingen övertalning behövs. Bhoobis kommer och bygger. Kan han fixa´t? KLART HAN KAN! *sjunger byggare bob*

Idag drämde jag in handen full kraft i en rosenbuske på parkeringen när jag skulle öppna bildörren så klantade jag mig och halkade och viftade till busken, det var inte så smart, nu är jag öm och handen gör svinont, dessutom är den rispad och svider. Jippi.
  • Garageänkan
    Foxx skrev 2009-03-05 19:51:49 följande:
    Haha, jag blir reeeedd ^^ Men ikväll leker han inte i skogen ELLER bygger, ikväll leker han och Ejb med bilar istället. Många intressen så att säga. Men han SA att han skulle komma hem iaf, det är ju trevligt. Ojoj, men det är ju f*tthalt överallt också, lagom kul. Kunde gott få smälta bort tycker jag,
    Ejp och hans fru var hit igår och gruffade kladdkaka. Det var trevligt. Ni får gärna komma nån kväll å på kaka men säg till innan så jag hinner baka.
  • Garageänkan
    Svar på #636
    Haha, jag fattar inte varfr det gör så ont som om jag slagit i något för jag rispade ju bara sönder halva handen. Men det kan ju ha o göra med att taggar är VASSA och giftiga.
  • Garageänkan

Jag har just varit til rökka och köpt mat åt gubben. Jag är jäkligt snäll. Imorgon bär de av till Ikea mm så vi blir nog tidiga i säng

• Garageänkan
    Svar på #659
    Vi ska ha lite av varje. Något till sonens nya rum och så vill vi ha en ny sänggavel och lite textiler och mattor osv. Och nya öberdrag till sofforna men det blir ju dubbelt så mycket för två sketna tyg som sofforna kosta ihop. Det suger ganska rejält.
Svar på tråden Ålandstråd 8