Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Ålandstråd 8

Svar på #381
    Nje. Eller kanske. Jag tippade på det att den skulle kosta ca 40 men de är inte helt omöjliga att pruta heller. Jag köper massor där och prutar alltid De ringer mig när de hittat det jag söker. Senast (igår) ett skrivbord från 60 talet av string-märket i jättefint skick. Hoppas gubben minns att hämta det idag eftersom de har stängt nu flera dagar... fick inte plats i min bil

Smilla: jag har en ljusblå i plysch som eg inte används om du är intresserad.
  • Garageänkan
    Svar på #392
    jag skulle också vilja bara vara hemma. Då skulle jag kunna fixa saker i egen takt. Borde spckla några hål i väggen (skruvhål) och måla två väggar osv osv. Nu när jag jobbar så har jag så ont i ryggjäveln alla kvällar och på helgerna vilar jag för att orka med veckorna...
  • Garageänkan

Känns tryggt att ha 133 dgar kvar till förlossning. INTE... 133 dar med konstant ont osv. Känns betryggande.

• Garageänkan

Nu har äntligen T:s nybakade bröd kommit ur ugnen *har väntat* ska provsmaka nu om det är ätligt

Jag har jättebra HB värde som tur är men jättelågt blodtryck.

• Garageänkan
    Svar på #421
    Det är ok, personligen tycker jag om nytt blod i tråden
  • Garageänkan

Nu är vi hemma igen efter dagens äventyr. Har kört flakbil ute i ödemarken och slirat fast lite, tur att man är en kvinna som reder sig själv. Lillkillen tyckte att det var så spännande när vi slirade på snön... Det är inte det lättaste att köra på en oplogad och ospårad väg med en pickis som inte väger ett jota bak och försöka vända

• Garageänkan
    Svar på #438
    Äsch man är ju rutinerad på att köra bakhjulsdrivna bilar i halka
  • Garageänkan
    Svar på #438
    Äsch man är ju rutinerad på att köra bakhjulsdrivna bilar i halka
  • Garageänkan
    Svar på #438
    Ni var så fina i tidningen!
  • Garageänkan

Så lite så, tror jag skall klippa ur er och sätta i min låda med urklippta saker jag borde gör anågot av Emilias, Trolls mfl familjer osv ligger där i och väntar sen länge

Svar på tråden Ålandstråd 8