Ålandstråd 8
Jag skulle inte vilja ha snitt även om jag va så rädd förra gången. Sprack inte ett skit tack vare Trolls jättebraiga knep
Jag skulle inte vilja ha snitt även om jag va så rädd förra gången. Sprack inte ett skit tack vare Trolls jättebraiga knep
Sånt här VILL man ju läsa om
haha...
TYSTAAAAA!
Nyss kom vi hem från Dinos, M ville dit och äta middag, såg Anniele med familj!. Nu ska M läggas i "marinad" i badkaret en stund...
Gubben kommer hem ikväll med Rosella, skööönt!
Jag satt och var ledsen över att han FYRA stora blå IKEA kassar med tvätt som måste strykas, jag klarar int av att böja mig efter dem och inte bära dem heller och det svider så i ögonen att ha en massa tvätt som ligger när man VILL men inte kan. Jäkla rygg!
Men då kom min mamma hit och strök alltihopa åt mig. Fan vad heders (hjärta hjärta). Hon tyckte inte de va så jobbigt mest va ju sockor och så. Så det finns en hel blå kasse med underkläder och sockor att sortera om nån känner sig heders
haha
Får jag den till soffan kan jag ju själv förstås. Får väl ha de som sysselsättning när M somnat ivkäll och jag väntar på T
Nu har jag nog läst det värsta. Det finns på allvar medlemmar här som anser att runka är mord.
Att många tycker att abort är mord är ingen nyhet men att runka?
shit? Vet inte om man ska skratta eller gråta.