Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Ålandstråd 8

Jag skulle inte vilja ha snitt även om jag va så rädd förra gången. Sprack inte ett skit tack vare Trolls jättebraiga knep

• Garageänkan
    Svar på #921
    Fråga om troll vill dela med sig Vet inte om det är sanning men alla som kommit ihåg detta lilla knep har inte behövt spricka alls eller typ nåt litet stygn bara. Så det är värt att testa tycker jag.
  • Garageänkan
    Svar på #924
    Nej. Här smörjs inget alls. Det är under själva förlossningen det sker
  • Garageänkan

Sånt här VILL man ju läsa om haha...

TYSTAAAAA!

• Garageänkan
    Svar på #940
    M tyckte att ni va snälla sa han. Sen försökte jag pina honom att kolla på melodifestivalen med mig. Han orkade va uppe till HEAT eller lite till sen däcka han på soffan
  • Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-03-15 11:37:54 följande:
    Garage: Då däcka han o jag precis samtidigt då! Men sen vakna jag igen o kolla poängsättningen. Jag heja ju på EMD ja... Men den som vann va helt ok oxå. Hade den som trea i min "lista".
    Vi hade ingen lista direkt men M fick sova med mig när T var borta så vi koppla in TVn i sovrummet...

Jag somna innan jag fick veta vem som vann så Men nu vet jag ju vem som vann och det var en bra en tycker jag. Inte för att jag bryr mig men hon hade snyggast kläder vill jag minnas.
  • Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-03-15 12:00:04 följande:
    Jag hade1) EMD2) Måns3) Malena eller va hon hette...Fy fan för www.aftonbladet.se/nyheter/article4652195.ab hur i helvete kan man? Störda jä*la människor d finns, blir galen!
    Men va satan? Jag tycker det är bra att MVC här är noga att kolla upp om man är deppig som nybliven mamma osv just för att undvika sånthär hemskt. STACKARS bebisen *lipar lite*
  • Garageänkan
    Svar på #947
    Så länge du vet vem som vann sen kan man ju kolla på alla låtarna på nätet om man är lat.
  • Garageänkan

Nyss kom vi hem från Dinos, M ville dit och äta middag, såg Anniele med familj!. Nu ska M läggas i "marinad" i badkaret en stund... Gubben kommer hem ikväll med Rosella, skööönt!

Jag satt och var ledsen över att han FYRA stora blå IKEA kassar med tvätt som måste strykas, jag klarar int av att böja mig efter dem och inte bära dem heller och det svider så i ögonen att ha en massa tvätt som ligger när man VILL men inte kan. Jäkla rygg!

Men då kom min mamma hit och strök alltihopa åt mig. Fan vad heders (hjärta hjärta). Hon tyckte inte de va så jobbigt mest va ju sockor och så. Så det finns en hel blå kasse med underkläder och sockor att sortera om nån känner sig heders haha

Får jag den till soffan kan jag ju själv förstås. Får väl ha de som sysselsättning när M somnat ivkäll och jag väntar på T

• Garageänkan

Nu har jag nog läst det värsta. Det finns på allvar medlemmar här som anser att runka är mord.
    Att många tycker att abort är mord är ingen nyhet men att runka? shit? Vet inte om man ska skratta eller gråta.

Svar på tråden Ålandstråd 8