Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Ålandstråd 8

Jag har ganska konstig stil. Jag älskar saker om faller mig i smaken. Skulle aldrig ha nåt tema eller så hemma. Alltså för att det är "inne". Har inte massor med prylar och inte hel tomt och sjukhuslikt heller. Nånstans mittemellan. EN blandning av vita väggar, lite grått och en massa coola udda saker jag hittar ibland på marknaden eller så. Det har tagit länge att fixa upp vår "stil"...

• Garageänkan
    Svar på #668
    Nå nej men det va inte så smart med svarta överdrag med katterna. Det blir så satans me hår och allt syns direkt.

Vår sänggavel är från Mio och är hel och fin men jag hat tröttnat den ser ut som en sån som såna som har sån stil som jag hatar har
  • Garageänkan

Vi har ju samlat på oss en massa från stringserien nu och så blandar vi med ikea osv. Nytt och gammalt.

• Garageänkan

Hihi. En euro är 12 kronor. Fan va bra

• Garageänkan
    Svar på #677
    Mig stör det inte som ska handla imorgon... Men iofs sverige har haft och har ett val, införa euron... Så jag fattar inte varför de envisas hålla kvar sin svaga valuta
  • Garageänkan
    Svar på #679
    Ja men det är ju ändå lite sveriges "fel" eller hur.
  • Garageänkan
    Svar på #682
    Haha nej det är sant. Jag läste en enkät att största orsaken till sveriges euro-nej är att de vill ha kungen osv på mynten. Hallå. Man får ha egna mynt ju! Sen finns det massor av svenskar som undrar om man kan använa tyska euros på Åland osv. Bra att man röstar om något man har så "stor"koll på tycker jag...
  • Garageänkan
    Svar på #686
    Ja men du vet, jag fastna i en diskussion och så lät T mig sova en stund på soffan också. Ondskefullt. SÅ jag är pigg tyvärr.
  • Garageänkan

Godagens!

Det var en riktigt bra dag igår. Vi fick en massa handlat och frysen är så smockad med mat att man kanske får in tre riskorn OM man pressar lite... Eftersom jag är vegetarian så brukar jag bunkra en massa soya och quorn produkter när jag är i sverige för det är typ över hälften billigare och massor bättre sortiment!
    Och massa frysta grönsaker och wokmix osv. MUMS!

Vi var ju till Ikea också men vi tog inte allt vi ville ha för det va ganska fullt i bilen men lite smått o gott iaf.
    Nu ska vi måla och flytta M:s säng också. Och det finns massor att packa upp osv osvov...SUCK. Jag orkar inte är helt slut sen igår...

Förresten: Nästa helg åker T på skidresa mellan fredag-söndag med jobbet så M och jag kommer att va ensamma hemma och tråka oss om nån vill ha bseök eller leka med oss så är vi väldigt tacksamma för förslag!

• Garageänkan
    Svar på #692
    Ja det frå ni gärna göra. Inte för att M bryr sig om det är nån som leker me honom eftersom han och Bhoob LÄR ju hålla på och spika och fixa här hemma M renoverar överallt HELA tiden. Det är hans hobby. Han spikar in spikar i en pall osv.
Svar på tråden Ålandstråd 8