-
Svar på #492Var ni till samma fysio eller hade ni samma BM? Vill nån av er skicka namnet på fysion till min mail? -
Svar på #494Jag förmodar att ert hus är nyckelfärdigt eller elementbygge. Har ni kollat med tillverkaren om det finns något garage hos dem som man kan köpa? Annars är det väl att kontakta en byggfirma med elekriker som fixar det efter önskemål... Eller kanske ni kan höra med byggis eller med simons byggträ om de har nån färdig modell som någon firma sen kan spika upp åt er?
Jag är ganska novis på detta, vårt garage satt fast i huset när vi köpte, det är bra och rymligt men inte för bilar
hehe
-
Svar på #502Jättebra! Då gör vi en deal. "boob" kommer hit och bygger lite och min gube kommer och elar lite hos er JÄTTEBRA. deal!
-
Svar på #503Dom gick tydligen att ha på vuxna också, jag lånade dem idag. Töjbara och bra.
Jessys du ville ju ha köp såna de kostar under 2 juuuurosar -
Svar på #508Guben testa dem också så de töjer bra
Men då blev M sur som ett bi
-
Svar på #506Jag har använt den på betaversionen sen den kom så jag har vant mig
-
Yo! Idag har vi varit hemma jag och M han sov inte på hela natten bara grät över att han har så ont i benen. Inte så kul, fanns inget att göra utom att proppa han full med panadol.
Brukar va såhär ibland men inte så här mycket, det brukar gå över ganska snabbt och inte göra såhär ONT
har fått läkartid nu åt honom nästa v som tur är. Jag är jätte orolig, man har ju läst så mycket om en massa hemskheter som ter sig på det viset. Hoppas det är vanlig växtvärk bara men det är i lite fel ålder så...
Fast vi har inte bara varit hemma och slappat idag fast vi är trötta, var till Colorama och köpte väggfärg och spackel till Ms nya rum. Han ska få en grön vägg. Fick välja helt själv, färgen heter Alcro kids Tigergrön.
Han ville ha en som heter Hårdrock (mörkgrå nästan svart men där fick jag säga, neeeee) Rummet är inte så stort att det blir snyggt med en så mörk vägg. -
www.alcro.se/adjunior.aspx Tigergrön blev färgen
-
Svar på #523Inte så säkert att du ser vad det är för kön på H*n. Då får du väl fråga försiktigt: Ursäkta, vilket kön är du?
haha. Endel kan ju se ut som kvinnor fast de är män osv. Det är jobbigt när det händer.
-
Svar på #534K är ju en man. Det syns ju