Ålandstråd 8
På tal om gratis blöjor: 12-22 kg finns att hämta här
På tal om gratis blöjor: 12-22 kg finns att hämta här
Nilam 84 skrev 2009-05-06 21:57:04 följande:
www.facebook.com/ext/share.php&h=rfHSg&u=pjVDW&ref=mf
Haha (om den funkar)
Jag tyckte att många sa tex på Ul och så att när man är liten så får ma inte en stor bebis osv och att min bebis sku va liten osv osv. Det var ju en tant som var från finland som var sommarvik och undrade hur man kunde uppskatta M att vara ca 3 kg när han var närmare 4 kg. Hon fick typ panik och ille sätta igång mig så fort som möjligt pga storleken.
Idag har jag och M haft "fest"... Ätit pizza på terassen och druckit saft. Sen var vi till BP och köpte en glass och nu ska vi kolla på disney och äta "pokkorn"
Firar morsdag idag istället för imorgon ska vi ha en massa möten osv hos oss. Så det blir nog inte så mycet speciellt då men struntsamma vilken dag man har fest
Vi funderar på att låna ut M på en liten tur till skansen, det räcker nog
Har nån ätit pizza på Niska? Jag käkade deras pizza idag den som har pinjenötter, ruccola, getost osv det var gott fast jag tog utan parmaskinka eftersom jag int äter djur.
Jag äter ju inte döda djur så jag blev lite besviken på niskas meny det finns ju bara fem eller sex pizzor men de tog ju bort parmaskinkan på den ena så det var ju bra
och gott.
Lillam tog en med skinka och champinjoner
Annars är Ålands bästa pizzor på Hotell Elvira i eckerö.
Iaf för nåt år sen MUMS MUMS
De har också färska ingredienser och annorlunda fyllningar, jag är så trött på adlon, fantasia och deras 80tals pizzor...
Ni som har syskon, jag har en Brio sulky som har suflett osv för två barn. Den har int liggläge men sånt lutningsläge om nån är i behov. Kommer inte att ha nytta av den eftersom M knappt åker vagn om ett år när bebiskorven kan sitta i den.
www.traffpunktungdom.blogspot.com/ Händelse nu i helgen på lördag om nån är i stan och strosar och tycker om musik...
Nu har jag fått svar jag hade typ 7000 borrelia "poäng" och måste på dropp alla dagar i veckan nu i tre veckor....
Jag är såklart glad att få medicin nu men jag hade ju kanske tänkt åka till sverige innan bebisen kommer men ni vet jag inte... Det är ju nästan BF när jag är klar så då vet jag inte hur mycket ork jag har för nån sverigeresa...