Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Ålandstråd 8

Foxx skrev 2009-03-02 17:00:14 följande:
    Haha, det skulle vara så kul! Jag vet faktiskt om två st som jag inte vet ännu om är män eller kvinnor haha. De är i tonåren och ganska storväxta så det är svårt att urskilja.
  • Garageänkan

Nu är första varvet målat grönt ska vänta en stund och sen måla varv 2...

• Garageänkan
    Svar på #540
    Vad gör han borta?
  • Garageänkan

Är det en kille brukar man se pillen, förutsatt att pappan är välutrustad då

• Garageänkan
    Svar på #547
    Ja nu är det ju GRÖÖÖÖÖÖNT iaf. Tur att det bara är EN vägg

M målade lite på en annan vägg också. Han tyckte det sku va så. Tur att det gick att svabba bort med vatten, jag skulle inte orka måla vitt också IGEN...
  • Garageänkan
    Svar på #549
    Haha det får ni se sen när h*n kommer ut

När vi väntade M såg vi ju att han va en kille först på överburenhetskontrollen eftersom vi inte ville veta innan. Då så sa K att man ser ju ganska tydligt att det är en kille. Då sa min gube: Ja det brukar ju gå i arv han är så knäpp

Han va ju inte med på denna UL så han vet inte vad jag såg eller inte såg hehe
  • Garageänkan
    Svar på #551
    Nå nej jag berättade ju vad DrK sa förstås. Men man ska ju inte lita 100 på det ändå så. Vi gissar att det är en h*n men det kan lika gärna va en h*n. Jag vet vad jag helst vill ha och det verkar lovande iaf
  • Garageänkan
    Svar på #553
    Med min tur så träffas vi på BB haha jag lär ju går över tre veckor eller så
  • Garageänkan
    Svar på #554
    Inget minne av det faktiskt...
  • Garageänkan
    Svar på #559
    9 Juli är det beräknat.
Svar på tråden Ålandstråd 8