Ålandstråd 8
www.posten.se/ptm/ptm_do.jsp&action=countryDetails&tmpCountry=&continent=Europa
www.posten.se/ptm/ptm_do.jsp&action=countryDetails&tmpCountry=&continent=Europa
Svärfar har också coop kortet så det går att skaffa om man är ålänning. Man ska gå till kundtjänst på Coop och säga att man vill bli medlem och bor utomlands så får man en blankett och så vart man skall betala in en liten summa, är under 100 kr.
Sen får man sitt kort på posten hem.
(eller så lånar man nån annans)
De hade ju en massa bra erbjudanden nu om man hade kortet med så vi tog massor av dem.
Läste ni inte tråden med fakta om VKS? Den jag la in innan. Det funkar INTE med vitpeppar
Jag har skickat min partner och mini till hammarland och spela trummor så jag kan sy gardiner ifred
Emilia: ungefär 20% är immuna.
Godmorgon, kikar in snabbt innan jobbet. Ska knata genom skogen i en halvmeter snö, börjar låta som på den gamla goda tiden....
Inatt är det LillMs fjärde natt helt utan blöja och han är så duktig. Skönt att han är blöjfri innan nästa kommer (ekonomisk)
M och T ska till labben nu och ta prover på M så vi får nån rätsida på allt. Ha det bra alla!
De tog 6 rör blod från LillM på labbet idag sa guben, så han fick va hemma idag från dagis sen för han vart lite trött.
Så guben och M var och testkörde en ny Mazda 5:a jag vill ju inte byta in min fina bil men ja, man får inse att man inte kan ha rolig bil och två barn i den tyvärr.
Så jag får fundera lite. Men den va ganska fin och så fick man ju plats med två pers till där bak. Det är ju ganska bra iofs.
*funderar*
Nu ska vi fixa det sista i M:s rum så han ska sova första natten i sitt nya rum. Hoppas det går bra trots den gröna väggen
Viktigt att man skriver AX-22100 innan så kommer det rätt.