Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Ålandstråd 8

Jessys skrev 2009-02-24 09:40:08 följande:

Kikar in, skall strax städa upp här. C och K gick nyss ut o lekte i vackra vädret. Mitt humör är inte det bästa trots fina vädret.. Vi måsta ta bort hunden igår den förjävliga cancern.. o han fick bli bara 5½ år gammal
    Beklagar verkligen

Jag ser inte heller solen, ligger i sovrummet med gardinen nere, borde kanske dra upp den men vill inte kliva upp, då får jag så ont i ryggen igen.
  • Garageänkan

Haha, vad knasig min son är. Jag var just och skulle köpa bullar, jag ville ha med sylt och T ville ha med mandelmassa eller marsipan. M ville ha med personal i sa han. Antog att han menade marsipan

• Garageänkan
    LuMa skrev 2009-02-24 17:34:22 följande:
    Nilam 84 skrev 2009-02-24 15:59:14 följande: Attans.
    Så är min gubbe också. Viss motorsport funkar men inte typ F1 eller sånt. Tur, jag gillar inte heller sport
  • Garageänkan

Jag är så trött på Viktorias och Daniels förlovning osv.
    Tur att man kan kolla på NCIS och The Mentalist snart. *suck*

• Garageänkan

Någon här i tråden som skulle vilja låna ut ett par barnskridskor i strl 25-26? Helst inte såna tjej med taggar.

• Garageänkan

Suck vad jag har ont

Tänkte tipsa om att det finns en jättesöt retro-dockvagn på Titta&hitta

• Garageänkan
    Svar på #354
    Ja den lilla loppisen brevid DInos Tattooshop på Ålandsvägen. Vagnen är blåvit och från 60 talet tror jag, har stänkskärmar om jag inte minns fel. Och är i jättefint skick. Men jag ska INTE ha fler nu så jag tipsar om nån annan förbarmar sig annars KANSKE den kommer med hem imorgon. Ska ändå hämta en sak därifrån hehe
  • Garageänkan
    Svar på #356
    Vet inte, kollade inte så noga. Den är verkligen söt. Men som sagt jag har en redan och tänker börja sälja bort så småningom.
  • Garageänkan

Emilia: Jag har en vit sån som man kan göra till bord och stol med hjul om du vill ha den.

• Garageänkan
    Svar på #366
    Borde finnas i min pres på grav räknaren
Svar på tråden Ålandstråd 8