Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Ålandstråd 8

Clarissa83 skrev 2009-03-17 20:35:53 följande:
    Ja kolla igen med min kompis.. Hon sa att det var farmaceuten som hade läst från förpackningen när hon ringde dit för och kolla vad hon kunde ta, och reaktionen på DET från hennes svärmor hade tydligen varit denna då.. Måste blivit nån missförstånd från någons sida. Sorry att jag hetsa upp direkt
    Är du säker på att ni pratade om samma sak? Receptfria Postafen?

Det kan lätt bli missförstånd. Det står inte på min bipackssedel heller att det ska va några biverkningar (tänkte om de var olika på svenska och finska men icke)...

Nuförtiden så skulle absolut inte nån läkare våga ge ut nån medicin som inte är 100% säker.
    Så ta dina tabletter och ta det lugnt. De hjälpte tycker jag. Hann inte börja må illa på morgonen om jag tog en innan sängdags men annars kunde jag må illa innan de börjat verka.
  • Garageänkan
    Clarissa83 skrev 2009-03-17 20:41:53 följande:
    Jag äter dom inte längre nu, det var under min sjukskrivningsperiod. Men de hjälpte bra mot mitt illamående, när jag än tog dom faktiskt! Att jag blev en klubbad säl av dom är en annan femma ^^
    Men det är ju skönt att sova ju. Man behöver det när det växer i magen. De små liven tar ju all ens energi känns det som. Helt sjukt hur slut man kan vara endel dagar...
  • Garageänkan

Måste in i duschen lite. Varmt. Är helt stel i kroppen så det brukar hjälpa

Imorrn är det fysioterapi och sen ska jag och gobben åka och provköra en massa bilar. Det är KUL! Vi funderar lite på att byta in vår bil nu fast vi inte vill så vi måste hitta en likavärdig med rätt feeling men större. Inte lite krav Men såg nån ganska fin idag så vi får se hur den känns att köra

• Garageänkan
    Jessys skrev 2009-03-17 20:51:25 följande:
    Om ngn ska till IKEA inom en snar framtid får ni gärna hojta till!
    Kommer du och köper blöjorna imorgon? Jag ska på fysio kl 13 annars är jag nog hemma, ska och prova en bil eller två bara med guben. Han kan int växla me sin hand så han behöver lite assistans.
  • Garageänkan

Jag har lite vagnångest. Vet inte vilken jag ska ha åt mag-bebisen...
    Lovade bort en åt en kompis också så... Beslutsångest

• Garageänkan
    Clarissa83 skrev 2009-03-17 20:52:55 följande:
    OT!! Satans jävla karlar som tycker det e heeeelt okej att öla ner sej stup i ett och kvart i två!! Nu ska gubben fira nån på jobbet innan han kommer hem från båten i natt vilket innebär att bilen blir i hamnen för jag tvinga han ta taxi hem. Jag kör satan inte... Och så skulle han ta katten till vet i morgon som han sagt hur länge om helst att han ska göra men är då utan bil eftersom jag tar min på jobb.. Hans förslag är att jag också tar taxi, fast till jobb då!! Så han kan ta min bil till vet... Mitt förslag var att INTE ÖLA!!! F*ttan!!!!
    Du e int ensam. Har varit MÅÅÅNGA som svurit över sina gubbar som varit ute och svirat här genom tiderna kan jag lova... OCH såna som inte alls har såna gubar som MÅSTE kommentera det lättinfekterat ämne vill jag lova...
  • Garageänkan
    Clarissa83 skrev 2009-03-17 21:01:43 följande:
    Vad hade ni för vagn åt den som inte är magbebis då? Och hur går det att skriva i duschen? Vad har du för vattenskydd till din dator? Borde införskaffa ett sånt..
    Haha, ja jag har en kådis på datorn så kan man skriva i duschen haha
  • Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-03-17 21:17:29 följande:
    Garage: Jag var vattenpreggo, va undrar du?!
    Är det bra? Eller? Jag tycker int om att se andra preggofantar nakna så jag är lite rädd för detta
  • Garageänkan
    Clarissa83 skrev 2009-03-17 21:20:40 följande:
    Jävlar vilka kådisar ni måste ha hemma! Akta att de inte förväxlar navelsträngen med pillin på UL sen
    Va?
Svar på tråden Ålandstråd 8