• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Trollvinter

Garageänkan skrev 2009-02-20 15:20:59 följande:

Idag var jag och kollade på Junior-Jessy Han var söt som en sockerbit
    Kan jag tro d! Rackarns fusk att hon redan fått o här går man som nån annan Rolf Lassgård.
    Va ute med E idag o pina han åka sparkkälke så jag fick jobba på lite. Sen drog jag pulka allt va jag orka över gruset. Var lite tungt, men mest ont i musbenet...
    Fick höra av en som har samma BF att hennes onge va fixerad, d e inte min *morr*
  • Garageänkan

Trollvinter skrev 2009-02-20 15:40:46 följande:

Garageänkan skrev 2009-02-20 15:20:59 följande:
    Kan jag tro d! Rackarns fusk att hon redan fått o här går man som nån annan Rolf Lassgård. Va ute med E idag o pina han åka sparkkälke så jag fick jobba på lite. Sen drog jag pulka allt va jag orka över gruset. Var lite tungt, men mest ont i musbenet... Fick höra av en som har samma BF att hennes onge va fixerad, d e inte min *morr*
    Jag har ju börjat få lite mage nu så folk inte bara tror att det är julmaten. Det är ju positivt.
  • Trollvinter

Garageänkan skrev 2009-02-20 15:43:17 följande:

Trollvinter skrev 2009-02-20 15:40:46 följande:
    Jag har ju börjat få lite mage nu så folk inte bara tror att det är julmaten. Det är ju positivt.
    "Glömde" titta efter d på museét. Attans. Annars sku jag ha frågat dig om du smakat lite för mkt knäck o Alladin.
  • Garageänkan

Trollvinter skrev 2009-02-20 16:09:20 följande:

Garageänkan skrev 2009-02-20 15:43:17 följande:
    "Glömde" titta efter d på museét. Attans. Annars sku jag ha frågat dig om du smakat lite för mkt knäck o Alladin.
    Haha, ja eller börjat träna upp mig till att bli Kenta sandvik minus musklerna.
  • Emilia82

beavies: jo man märker nog av att de är syskon (syskonkärlek ) även när det är stor ålders skillnad,eller 6 år i vårt fall med mellan J&T. även om J vill va med och hjälpa till med småsyrrorna så är de jobbiga ibland,och även hon va ju van läänge att va den enda prinsessan

• Jessys

Kikar in en snabbis mellan amningar

tack alla för grattisarna.

förlossningen gick precis enligt min önskan, enbart liite lustgas, MYCKET massage av Kenny och bad/dusch hjälpte till att få ut vår envisa lilla pojke

• isee

Jessys skrev 2009-02-20 20:36:39 följande:

Kikar in en snabbis mellan amningar tack alla för grattisarna.förlossningen gick precis enligt min önskan, enbart liite lustgas, MYCKET massage av Kenny och bad/dusch hjälpte till att få ut vår envisa lilla pojke
    Va kul att höra att allt gick så bra! Åh va avis jag är! Vill också ha ut bebis snart
  • Garageänkan

Kikar in en snabbis mellan amningar tack alla för grattisarna. förlossningen gick precis enligt min önskan, enbart liite lustgas, MYCKET massage av Kenny och bad/dusch hjälpte till att få ut vår envisa lilla pojke
    Han va så söt, jag glömde att nyfödisar är så små
  • Trollvinter

Kikar in en snabbis mellan amningar tack alla för grattisarna.förlossningen gick precis enligt min önskan, enbart liite lustgas, MYCKET massage av Kenny och bad/dusch hjälpte till att få ut vår envisa lilla pojke
    *sur på dig* jag vill oxå!

Grattis igen! Skönt att höra att allt gick prima!
  • Jessys

Garageänkan skrev 2009-02-20 20:48:46 följande:

Han va så söt, jag glömde att nyfödisar är så små
    :-d Ja du såg rätt förvånad ut
Svar på tråden Ålandstråd 8