• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • äva

Nilam 84 skrev 2009-02-21 13:06:50 följande:

Sicken sötis Liknar på Challe va?
    Han har mycket drag från pappa o farfar, tyckte vi (moffa o mommo)
  • ina2girl

Jessys: vilken sötis
    Ska nog ta alfons en sista gång imorgon vi tror jag.

• Trollvinter

Me81 skrev 2009-02-21 12:22:49 följande:

Jessys:ja av såna bilder blir man ju inte mindre bebissjuk..söt..o grattis än en gång!Trollvinter:d slog mig just att vi faktiskt betala bilen i euro även om d va svensk som sålde..så d e väl lite skillnad..plus att den där låter expensive!Sån skulle man ha!
    Jag tycker d e bra att dom köpt sig en någorlunda vettig bil jämfört med alla rishögar dom annars kört. Men nej, jag e inte avundsjuk aaaaaalls på folk som kan köpa sig nya bilar *morrar lite på garage oxå*
    Dom betala den i kronor jo...
  • Lewisia

Grattis Jessys till den såååå söta pojken! Vad tycker C nu då? Då min äldsta blev storebror vid 1 1/2 års ålder så hajjade han nog inte mycket utan var mest nöjd att hans morsa satt mer still (ammade) så han kunde leka med bilar och duplo o ha morsan intill .

• Emilia82

me81: jo igen
    troll:vi sågs ju där,läste det först nu

nu kvällsmat och sex and the city=)
    T och jga kom hem från kalasandet för en stund sedan...
    hoppas C blir piggare snart,har vart lite förkyld/ögonen geggiga osv ett tag nu....men snart är det väl över......eller snart är det vår och då blir man gladare och varmare och piggare

• Trollvinter

Emilia82 skrev 2009-02-21 20:14:18 följande:

me81: jo igen troll:vi sågs ju där,läste det först nu nu kvällsmat och sex and the city=) T och jga kom hem från kalasandet för en stund sedan...hoppas C blir piggare snart,har vart lite förkyld/ögonen geggiga osv ett tag nu....men snart är det väl över......eller snart är det vår och då blir man gladare och varmare och piggare
    Haha, jo, vi for dit lite efter tolv o vi va nog längre än er, va hemma vid halv 3 nästan... Får se om vi måst ta en sista gång imorn eller om han e nöjd. Hann inte pratas nåt alls men vi ska ju ta igen d... Lite svårt att prata när man står, haha.
  • Emilia82

Troll:nej man hinner typ bara säga hej,och sen ha koll på alla busungar som springer åt höger och vänster:D

Svar på tråden Ålandstråd 8