• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • äva

Emilia82 skrev 2009-02-19 15:08:49 följande:

äva:men hon ville ju ej umgås med andra där? eller var det någon annan? då är det ju skönt att kunna se på tv utan att behöva va social om man ej vill storasyskonen funderar nog vad bebisarna är för någe tror jag T verka tycka att "kom nu mamma så går du och jag hem och den där kan bli här":) om hon sku kunnat förklara:)nu ska T och jag till staden en sväng....sen middag!
    Jo men de va jag som tyckte att de sku va lite slött, e lite mer social jag
  • Trollvinter

äva skrev 2009-02-19 17:10:26 följande:

LuMa skrev 2009-02-19 15:01:28 följande:
    Apselut, svärmor din va oxå på jobb såg jag
    Såg oxå henne när jag va på omfödersketräff. Tror inte d va så många inne då heller... Men vi va åtminstone 3 omföderskor som har bf inom 3 dagar på den kursen... Sen vet jag en till o så e d säkert nån förstföderska oxå.
    Kanske man sku borda försöka snart med färsk ananas o allt va d nu va som Lewisia tipsa om... Nu medan d e lugnt tänkte jag.
  • Quiet thoughts

de var lungt båda ggr jag fått bebbe.

i april och i dec.

i april det året var det ju typ sån där midsommartillverkning ändå var det lungt.

• Emilia82

äva: jo det beror ju på om man gillar att ve ensam där eller ej

Quiet: det är väl i mars värsta ruschen (?) är på bb? midsommarbarnen..

nyss inkomna från pulkåkning...snart ska flickorna sova...C stackarn har ögoninflammation...ska man bara putsa med vatten?

• Quiet thoughts
    Emilia82 skrev 2009-02-19 18:05:08 följande:
    äva: jo det beror ju på om man gillar att ve ensam där eller ej Quiet: det är väl i mars värsta ruschen (?) är på bb? midsommarbarnen..nyss inkomna från pulkåkning...snart ska flickorna sova...C stackarn har ögoninflammation...ska man bara putsa med vatten?
    tja jag hade ju bf 31 mars och Alvin kom just efter men inte va det nå många där inte.
    fast vi gjorde han veckan efter midsommar dock om det kan inverkat
    fast mannen sa på midsommarafton att vi måste göra syskon
  • Emilia82

Quiet: jag vet ej,men tror att det föds mest barn i början av mars månad...men som sagt ingen koll egentligen...T föddes ju 31 mars,nog var det väl några där samtidigt men ej överfullt vad jag minns:)

• Emilia82

om någon vet någon som vill ha en gratis babybjörn bärsele av mej så hojta/inboxa....känns dumt att slänga den....

• Garageänkan

Ja nu har jag fått denna länk. Tack.

• LuMa

äva skrev 2009-02-19 17:10:26 följande:

LuMa skrev 2009-02-19 15:01:28 följande:
    Apselut, svärmor din va oxå på jobb såg jag
    Yes.
    Jag sa åt Jessy att hon skulle pina henne ordentligt, hon går ju snart i pension så hon kan gott jobba nu.
  • Garageänkan

äva skrev 2009-02-19 17:11:49 följande:

Emilia82 skrev 2009-02-19 15:08:49 följande:
    Jo men de va jag som tyckte att de sku va lite slött, e lite mer social jag
    Grattis Äva till mormorskapet Och grattis Jessys till grabben

Jag var också helt ensam första dygnet det var skönt... Sen rasade det in folk
Svar på tråden Ålandstråd 8