• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan

Måste nog ta upp detta på nästa MVC besök, om det skall göras på nåt annat sätt med mina armar.
    Är ju förberedd nu men om min bebis är en skirkbebis som behövs bäras så är det kört direkt...

Jag höll ju på att tappa M i en stentrappa när han var liten osv.
    Togs inte riktigt på allvar tills jag fick träffa en läkare som INTE jobba på akuten som kom på vad jag hade för fel. Tror att mitt fall skulle behövats tas upp hos den man överklagar felaktig behandling hos sjukhuset men det orkar man inte med när man är nybliven mamma som lider av konstant smärta och inte har sovit på tre veckor eller så...

Men kanske borde få det till pappers nu tills nästa gång så det finns ifall jag ringer akuten alla nätter igen för att jag tror att mina armar ska lossna eller så...

• Emilia82

garage:kan ej tänka mej hur ont och obehagligt det är! hoppas det går bättre denna gång!

undrar apropå krämpor vad jag ska göra åt min rygg (jo jag vet träna! ) men annars....har nog en nerv i kläm eller någe...har jag ont i korsryggen så gör det sa*ans ont i samma sidas arm och ben....jättekul....inte...nå måste väl ringa någon imorgon..........har haft det länge nu,man tror det ska gå om lixom

• Kaxelina

Det enda nackdelen för mig är att som dom som jag inte kunde amma så länge och varvade med ersättning ganska tidigt fick mjölk, ägg och veteallergi (den första fick vete men inte den sista men i övrigt samma allergi). Mellersta flickan som jag faktiskt kunde amma i 11 månader fick inga allergier istället.

• Emilia82

kaxelina: OK, mina flickor har ej haft någe allergier *peppar peppar* så tror det beror på mer än amning..men som sagt,kul att diskutera:)

• Kaxelina

Ja det tror jag med men sambandet kan ju inte nekas. Mellersta är inte alls som dom andra heller. Dom andra är sååå lika i allt. I sättet, utseendet och allt medans den mellersta är liten, utseendet är annorlunda och är mera lik mig i allt. Mellersta var svarthårig när hon föddes som sedan blev blont medans dom andra nästan inte hade något hår alls och som var jätteljust.

Ja dom är olika fast ändå lika. :p

• Garageänkan

Trollvinter skrev 2009-02-22 21:30:06 följande:

Garage: D finns piller att få för mjölken, att den inte ska komma eller så.
    jag vet men det hjälper inte mina armar det
  • Quiet thoughts
    Emilia82 skrev 2009-02-22 21:29:28 följande:
    garage:kan ej tänka mej hur ont och obehagligt det är! hoppas det går bättre denna gång!undrar apropå krämpor vad jag ska göra åt min rygg (jo jag vet träna! ) men annars....har nog en nerv i kläm eller någe...har jag ont i korsryggen så gör det sa*ans ont i samma sidas arm och ben....jättekul....inte...nå måste väl ringa någon imorgon..........har haft det länge nu,man tror det ska gå om lixom
    Mmm gå till Mackie
    som en vän sa igår. "Ska man gå till honom måste man köpa nya underkäder" hahahaha
    Hon är rolig hon min vän...

Länge sen jag va på kiropraktik nu men de va skönt.Lite läskigt då han knckte nacken på en typ såde bara knakade jättehögt men men....
  • Emilia82

kaxelina: det är märkligt hur 2 av tex 3 blir så lika varandra och 1 som är helt olik,men ändå lika har ju samma 'fenomen' här typ

Svar på tråden Ålandstråd 8