Me81 skrev 2009-02-23 11:47:09 följande:
alltså hur sover era barn på nätterna?Känns som att man e enda som har en snart 2-åring som int sover vettigt på nätterna ännu..
Oj...jadu du är absolut inte ensam!! Ar har nog inte sovit en hel natt och varit tyst vad jag minns, är ju 2 år han med.
Ar vaknar ofta första gången vid 23 kanske ( lägger sig 20) men nöjer sig med att man går in o stoppar om typ.
Sedan hinner jag sova ½ timme, timme alltså typ 00.30-01 så ropar han. Guben går ofta då o lägger om han, ibland blir han galen o ska sova i mammas säng redan den tiden och det går absolut inte o övertala honom då han kommit på det.
Annars kommer han till vår säng vid 04 ungefär. Sparkas och pratar i sömnen en dålig natt men kan även sova stilla o fint i vår säng, är lite olika.
Är iaf inte vaken långa perioder men vaknar ofta. Sällan sover jag mer än 2-3 h i stöten.
Vaknar också gärna sent han, typ 8.30-9.30 men jag vill helst inte att han sover så länge för då sover han inte heller på dagen, ska helst upp vid 8 a för att han ska sova på dagen vid 12.30.
Så ensam är du absolut inte, om det är någon tröst..