• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan
    Svar på #300
    Dammsuga och städa, torka golv osv är ju hemskt. Det funkar inte alls det.
    Inte så kul när tanter som är äldre säger att på min tid hade man minsann ingen foglossning så jag vet inte vad du pratar om osv när man nästan kvider av smärta och försöker resa sig från bordet.
  • Trollvinter

Barnet ska nog vara ganska skyddat i magen... (Hoppas jag som sover på mage)...

Men man e hjälplös, asså man känner sig som en krympling och ingen förstår en (förutom dom som varit i sitsen själv!)
    Jag gick till KiroMac (som d va snack om här i tråden) och jag vart bättre men inte helt bra. Har sen förra graviditeten inte kunnat svanka, asså skjuta ut arsulet ni vet. Utan bäckenet e som låst...

• MammaEmmaLina

Jag gick på akupunktur när jag väntade A och mej hjälpte det bra, de gånger nålarna gjorde ordentligt ont blev det bättre i ryggen efteråt. Efter tredje gången jag fick akupunktur var ryggen riktigt bra, men jag fick så häftiga verkar, så jag vågade inte fortsätta eftersom jag bara var i v.23, tyckte det var lite för tidigt att börja föda då.

• Me81

garage o troll:låter verkligen jobbigt det där!
    Nog hade ja ont men ej såå ont..för mig hjälpte akupunkturen mycket!

Ja det där m o flytta sängen tror ja ej på..alltså hon somnar ju hur bra som helst osv..ja..svårt..men nu natti natti

• Garageänkan
    MammaEmmaLina skrev 2009-02-23 21:25:49 följande:
    Jag gick på akupunktur när jag väntade A och mej hjälpte det bra, de gånger nålarna gjorde ordentligt ont blev det bättre i ryggen efteråt. Efter tredje gången jag fick akupunktur var ryggen riktigt bra, men jag fick så häftiga verkar, så jag vågade inte fortsätta eftersom jag bara var i v.23, tyckte det var lite för tidigt att börja föda då.
    Jag får också sammandragningar av den känns det som iaf efter idag.
  • Trollvinter

Finns ju risker med allt!
    Men att födai v. 23 känns lite väl tidigt.
    Sku kanske va nåt att gå på lite akupunktur iallafall så ongen kommer ut nu innan jag e helt lam...?

• Nilam 84

Stackars er som har sådär jobbigt  Jag var ju så trött så ja svimma lite här å där, å benen vek sig titt som tätt, så ja vet hur d e! Därför inga syskonplaner här..

Vi tänkte fara på en liten minisemester under påsken, nån som har tips på vart man kan åka? Har kikat lite på London och Köpenhamn, men bara inom sverige går väl bra d också...

• LuMa

Nilam 84 skrev 2009-02-23 21:44:11 följande:

Stackars er som har sådär jobbigt  Jag var ju så trött så ja svimma lite här å där, å benen vek sig titt som tätt, så ja vet hur d e! Därför inga syskonplaner här..Vi tänkte fara på en liten minisemester under påsken, nån som har tips på vart man kan åka? Har kikat lite på London och Köpenhamn, men bara inom sverige går väl bra d också...
    Jag älskar London, det är så otroligt vackert där på våren när magnoliaträden står i blom.
    Jag har varit dit två gånger och ska absolut dit fler gånger, det finns hur mycket som helst att se och göra där!
  • Nilam 84
    LuMa skrev 2009-02-23 21:52:57 följande:
    Nilam 84 skrev 2009-02-23 21:44:11 följande: Jag älskar London, det är så otroligt vackert där på våren när magnoliaträden står i blom.Jag har varit dit två gånger och ska absolut dit fler gånger, det finns hur mycket som helst att se och göra där!
    Ja har varit sugen på london länge, men har en käpp i hjulet aka sambon... han e int alls sugen på att åka dit.

*övertalnings försöken pågår för fullt*
  • LuMa

Nilam 84 skrev 2009-02-23 21:58:00 följande:

Ja har varit sugen på london länge, men har en käpp i hjulet aka sambon... han e int alls sugen på att åka dit. *övertalnings försöken pågår för fullt*
    Äsch då!
    Han gillar inte fotboll? I så fall kan du ju alltid muta med att gå på en match.
Svar på tråden Ålandstråd 8