• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Emilia82

god natt.......är grinig(sjuk) idag,men hoppas verkligen alla barnen och vi vuxna sover heeeela natten!!!

• Me81

härligt väder jo!
    Vi vakna 9 o åt frukost o kom just ut från duschen..
    Hon sov ännu sämre inatt än vad hon gör annars..men hon låg nog mest o gnällde för sig själv
    Sen gick ja o bytte blöja o då somna hon äntligen efter ett tag..

Vi e bjudna på middag till gubbens mormor o sen ska vi o fira svärmor ikväll..

• Jessys

Kikar in, skall strax städa upp här. C och K gick nyss ut o lekte i vackra vädret.
    Mitt humör är inte det bästa trots fina vädret.. Vi måsta ta bort hunden igår den förjävliga cancern.. o han fick bli bara 5½ år gammal

• Garageänkan

Jessys skrev 2009-02-24 09:40:08 följande:

Kikar in, skall strax städa upp här. C och K gick nyss ut o lekte i vackra vädret. Mitt humör är inte det bästa trots fina vädret.. Vi måsta ta bort hunden igår den förjävliga cancern.. o han fick bli bara 5½ år gammal
    Beklagar verkligen

Jag ser inte heller solen, ligger i sovrummet med gardinen nere, borde kanske dra upp den men vill inte kliva upp, då får jag så ont i ryggen igen.
  • beavies

Kikar in, skall strax städa upp här. C och K gick nyss ut o lekte i vackra vädret. Mitt humör är inte det bästa trots fina vädret.. Vi måsta ta bort hunden igår den förjävliga cancern.. o han fick bli bara 5½ år gammal
    usch vad hemskt min hund fick oxå cancer och vi måste tyvärr ta bort honom, han var oxå bara 5år
  • Me81

beklagar
  • Jillsan80
    Me81 skrev 2009-02-24 09:38:20 följande:
    härligt väder jo! Vi vakna 9 o åt frukost o kom just ut från duschen.. Hon sov ännu sämre inatt än vad hon gör annars..men hon låg nog mest o gnällde för sig själv Sen gick ja o bytte blöja o då somna hon äntligen efter ett tag.. Vi e bjudna på middag till gubbens mormor o sen ska vi o fira svärmor ikväll..
    Fyller svärmor år idag? Måste gratta henne då

Våra pojkar sov helt otroligt bra inatt. Benji brukar vakna till ett par gånger då han inte hittar tutten, men inatt har han sovit från 21.30-08.30 nonstop Felix somna 21 igår och vakna 9 idag Bianca däremot vakna någongång o kom till oss o sov vidare....
  • ina2girl

Jessys: beklagar, tråkigt när de blir sjuka djuren

• Nilam 84
    Nej, va tråkigt, beklagar
    LuMa skrev 2009-02-23 21:59:41 följande:
    Nilam 84 skrev 2009-02-23 21:58:00 följande: Äsch då!Han gillar inte fotboll? I så fall kan du ju alltid muta med att gå på en match.

Han ska nog typ ha brraaaa betalt för att glo på sport så d går bort... tyvärr

Svar på tråden Ålandstråd 8