• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan

Jag är så trött på Viktorias och Daniels förlovning osv.
    Tur att man kan kolla på NCIS och The Mentalist snart. *suck*

• Nilam 84
    Garageänkan skrev 2009-02-24 20:47:45 följande:
    Jag är så trött på Viktorias och Daniels förlovning osv. Tur att man kan kolla på NCIS och The Mentalist snart. *suck*
    å house
  • Garageänkan

Någon här i tråden som skulle vilja låna ut ett par barnskridskor i strl 25-26? Helst inte såna tjej med taggar.

• Trollvinter

Garageänkan skrev 2009-02-24 17:37:24 följande:

Så är min gubbe också. Viss motorsport funkar men inte typ F1 eller sånt. Tur, jag gillar inte heller sport
    D älskar ALL sport, förutom hästsport och curling typ.
  • Trollvinter

Garageänkan skrev 2009-02-24 20:48:36 följande:

Någon här i tråden som skulle vilja låna ut ett par barnskridskor i strl 25-26? Helst inte såna tjej med taggar.
    E har skrillor men hans har nog typ storlek 29, han har ju 28 själv... Monsterfeet...
  • Trollvinter

Varför gjorde jag mig inte på smällen liiiite tidigare, då skulle ongen va ute nu... E sååååå trött på d här...

• isee

Trollvinter skrev 2009-02-24 21:59:25 följande:

Varför gjorde jag mig inte på smällen liiiite tidigare, då skulle ongen va ute nu... E sååååå trött på d här...
    Meeen! Du har ju inte länge var! Ska vi byta annars, hehe
  • Trollvinter

Men d e ju d här sista som e trögt lixom, man funderar bara runt omkring allt, jag har inte nånting färdigt (förutom tvättat upp nästan alla babykläder), har inte bäddat till ongen (har inte ens målat möblerna färdigt), har inte packat BBväska.
    Har faktiskt köpt 3 minipaket med blöjor.
    Funderar ut o in vad d e som ska göras o tiden bara går o man ork int ta itu med nåt...

Å andra sidan så har nog inte du så långt kvar heller, d närmar ju sig med stormsteg (fram till just veckorna före då)...

Svar på tråden Ålandstråd 8