• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Me81

Jillsan80 skrev 2009-02-24 11:24:36 följande:

Fyller svärmor år idag? Måste gratta henne då Våra pojkar sov helt otroligt bra inatt. Benji brukar vakna till ett par gånger då han inte hittar tutten, men inatt har han sovit från 21.30-08.30 nonstop Felix somna 21 igår och vakna 9 idag Bianca däremot vakna någongång o kom till oss o sov vidare....
    ja hon fyller på fredag men eftersom L åker till sin far idag så skulle vi samlas där innan..hon har väl kaffe på lördag annars..
  • Jillsan80
    Me81 skrev 2009-02-25 11:59:25 följande:
    Jillsan80 skrev 2009-02-24 11:24:36 följande: ja hon fyller på fredag men eftersom L åker till sin far idag så skulle vi samlas där innan..hon har väl kaffe på lördag annars..
    Hörde d jo, skicka ju grattis jag men sen efter att jag mailat så såg jag i almanackan att d va på fredag. Nåja, nu ha ja gratta iaf
  • Garageänkan

Suck vad jag har ont

Tänkte tipsa om att det finns en jättesöt retro-dockvagn på Titta&hitta

• Garageänkan
    Svar på #354
    Ja den lilla loppisen brevid DInos Tattooshop på Ålandsvägen. Vagnen är blåvit och från 60 talet tror jag, har stänkskärmar om jag inte minns fel. Och är i jättefint skick. Men jag ska INTE ha fler nu så jag tipsar om nån annan förbarmar sig annars KANSKE den kommer med hem imorgon. Ska ändå hämta en sak därifrån hehe
  • SmillaMilla
    Garageänkan skrev 2009-02-25 19:34:54 följande:
    Svar på #354Ja den lilla loppisen brevid DInos Tattooshop på Ålandsvägen. Vagnen är blåvit och från 60 talet tror jag, har stänkskärmar om jag inte minns fel. Och är i jättefint skick. Men jag ska INTE ha fler nu så jag tipsar om nån annan förbarmar sig annars KANSKE den kommer med hem imorgon. Ska ändå hämta en sak därifrån hehe
    Åhhhh då måste jag dit i morgon, visste att jag kunde lita på att du skulle hitta en! Vill ha!!!! Så köp den inte Vet du vad den kostade?
  • Garageänkan
    Svar på #356
    Vet inte, kollade inte så noga. Den är verkligen söt. Men som sagt jag har en redan och tänker börja sälja bort så småningom.
  • SmillaMilla
    Garageänkan skrev 2009-02-25 19:52:15 följande:
    Svar på #356Vet inte, kollade inte så noga. Den är verkligen söt. Men som sagt jag har en redan och tänker börja sälja bort så småningom.
    Låter bra. Då springer jag in o kollar om den finns kvar i morgon. TACK!
  • Emilia82

ingen som har en barnmatstol eller vet där det finns som ingen ska ha:D?

vad gör alla ikväll?här är jag piggare,barnen med...så ser ljuset i tunneln...hmm...strax sex and the city och äta vaniljglass,det får man göra när man är sjuk speciellt:D

• SmillaMilla
    Emilia82 skrev 2009-02-25 20:03:36 följande:
    ingen som har en barnmatstol eller vet där det finns som ingen ska ha:D?vad gör alla ikväll?här är jag piggare,barnen med...så ser ljuset i tunneln...hmm...strax sex and the city och äta vaniljglass,det får man göra när man är sjuk speciellt:D
    jodå, inboxar dig

här sover snart alla tre ungar, sambon är o tränar och jag äter semlor
Svar på tråden Ålandstråd 8