• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Emilia82

smilla: åh jag vill också ha,var inte sugen när jag va sjuk! måste köpa imorgon!
    här sover barnen med! hoppas hoppas de sover hela natten inatt då:)

• Quiet thoughts

Kikar förbi en sväng.
    Klipp o färg imorron *längtar*

Bokade spa idag också så det blir om nån vecka..
    Kurbad o massage nice

• Garageänkan

Emilia: Jag har en vit sån som man kan göra till bord och stol med hjul om du vill ha den.

• Emilia82

Garge:smill hade också en stol:) och vi har en sådan som hennes från förr så det blir nog fint det,men tack ändå!

• Nilam 84
    Quiet thoughts skrev 2009-02-25 20:27:39 följande:
    Kikar förbi en sväng.Klipp o färg imorron *längtar*Bokade spa idag också så det blir om nån vecka..Kurbad o massage nice
    Härligt Ja ska också å fixa kalufsen, men först den 7e. Vart ska du?

Behandlingar e  alltid nice!
  • Quiet thoughts
    Nilam 84 skrev 2009-02-25 20:42:38 följande:
    Härligt Ja ska också å fixa kalufsen, men först den 7e. Vart ska du? Behandlingar e  alltid nice!
    till strix i godby centrum
    det är ett tag sen sist men nu är de på tiden.
    fick mina hemska naglar fixade i måndags så jag ha passat på att unna mig själv lite också
  • Garageänkan
    Svar på #366
    Borde finnas i min pres på grav räknaren
  • Emilia82

kom på en grej,funderar alltid mycket på kvällarna speciellt:D
    varför ska barn på barnkalas alltid måste få en stor godispåse med sej hem efter kalaset??? vill man ge med dem en avskedspresent kan man väl ge en ballong eller klistermärken eller vad som helst...!?
    och samma detta med att ge presenter till födelsedagsbarnets alla syskon med??? är jag en av få som tycker att födelsedagen är ens egen dag,alla har ju lixom en födelsedag!
    när man däremot får ett syskon (som också är den bebisens födelsedag då ) så då kan jag tycka det är en bra grej att ge den som blivit storasyskon en liten sak också, man ger ju mamman&pappan saker då också...

nå nu ska jag dricka upp finrexinet...sedan sova...hoppas på att va pigg imorgon....

Svar på tråden Ålandstråd 8