• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Trollvinter

Emilia82 skrev 2009-02-26 16:00:56 följande:

ina2gilr:pännande! min en barndomsvän fick en pojke igår! längtar tills jag blir frisk och kan hälsa på dem!
    Asså e d J som fått? Känner inte du henne, hade för mig d...
  • Trollvinter

Isee: Ischias e inte kul, har nån form av falsk sådan... Men hoppas d blir bättre av sjukskrivningen nu!
    Asså jag e både trött (asså att jag vill sooova) och orkeslös, lixom jobbigt o fara o handla, blir helt slut o svettig, jobbigt att hänga tvätt, jobbigt att gå i trappor osv...
    Men jag e ju "bara" hemma o förväntas ju göra allting o allt ska va tipp topp.

• Garageänkan
    Svar på #392
    jag skulle också vilja bara vara hemma. Då skulle jag kunna fixa saker i egen takt. Borde spckla några hål i väggen (skruvhål) och måla två väggar osv osv. Nu när jag jobbar så har jag så ont i ryggjäveln alla kvällar och på helgerna vilar jag för att orka med veckorna...
  • Garageänkan

Känns tryggt att ha 133 dgar kvar till förlossning. INTE... 133 dar med konstant ont osv. Känns betryggande.

• Emilia82

Troll:hur känner du henne,kanske jag hört det men som sagt:silverfiksminne:)?! jo det är nog hon=)

• Trollvinter

Emilia82 skrev 2009-02-26 17:10:52 följande:

Troll:hur känner du henne,kanske jag hört det men som sagt:silverfiksminne:)?! jo det är nog hon=)
    Hon hade samma BF som mig (när jag vänta E asså) så jag tyckt d va lite kul, jag tippade på att hon sku få lite tidigare och då hade jag ju rätt och jag gissade på pojke oxå (där brukar jag typ aldrig ha rätt...)
    Vi gick på samma vattengympa nu... Jag känner inte henne såååå bra. Men lite.
  • Emilia82

Troll:jag gissa på att de sku få en tös jag:D men inte har jag alltid rätt heller:D men kul att gissa...

nehe nu kvällsmat....

• isee

Men du, det kan ju även ha att göra med att det låter som att du ställer lite för höga krav på dig själv på allt du "måste" göra och hinna. Bara tanken på att göra något till slut gör en ju trött. Jag har känt sådär sen v.22 ungefär. Dock hade ju jag ett HB på 95, så där hade ju jag orsaken

Trollvinter skrev 2009-02-26 16:36:29 följande:
    Isee: Ischias e inte kul, har nån form av falsk sådan... Men hoppas d blir bättre av sjukskrivningen nu!Asså jag e både trött (asså att jag vill sooova) och orkeslös, lixom jobbigt o fara o handla, blir helt slut o svettig, jobbigt att hänga tvätt, jobbigt att gå i trappor osv...Men jag e ju "bara" hemma o förväntas ju göra allting o allt ska va tipp topp.
  • Trollvinter

isee skrev 2009-02-26 18:52:55 följande:

Men du, det kan ju även ha att göra med att det låter som att du ställer lite för höga krav på dig själv på allt du "måste" göra och hinna. Bara tanken på att göra något till slut gör en ju trött. Jag har känt sådär sen v.22 ungefär. Dock hade ju jag ett HB på 95, så där hade ju jag orsaken
    Mitt hB låg på 98, har nu börjat ta lite obsidan då o då.
    Nej, har inte tid att sitta här egentligen, ska städa o baka tills imorn (har sån sa*ans ångest att jag tacka ja till karonkafixet imorn, hoppas d går snabbt!!!)
    E har kompis här så honom behöver jag inte roa alls nu, dom har så kul, bara att kolla lite att dom inte skadar sig. Han ska få va ledig från dagis imorn på sin födelsedag.
  • SmillaMilla

Hmmm hb. Måste kolla vad jag hade med svea, men det var så uselt att jag var tvungen att få järn intravenöst för att ens överleva en förlossning.

Svar på tråden Ålandstråd 8