• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Maria84
    Skorpan08 skrev 2009-03-15 13:00:47 följande:
    Familjetrollet: Pratade med maken och han hade redan gett bort våra flyttlådor. Tyvärr.LoV mamma: Grattis till Leo på stora dagen!Maria84: Otäckt med din sambo, hur går det för honom?Apropå illamående. Jag mådde illa alla tidigare graviditeter. Det sägs att man mår mer illa när man väntar en flicka. Får se om det stämmer, för då borde jag ha en med pip i magen nu.Mitt bästa knep mot illamående är att småäta mest hela tiden.
    Fast det där stämmer inte alls på mig, för jag har mått urdåligt mina graviditeter och jag har ju grabbar ja

Jodå han kom hem vid halv 2 inatt. Magvärken visste de inte riktigt vad det berodde på men det släppte efter på honom. Men andnöden berodde på en varklump som satt sig i luftstrupen ifrån infektionen. Men han fick en massa dropp och det ena med det andra. Och nyss kom vi hem från tandläkaren i Skägget där han tagit bort alla stygnen utom ett i munnen och de var en del. Och så har hon spolat rent osv. Han ska tillbaka och göra det några ggr så infektionen ger med sig snart.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Maria84
    Grattis Leo på 4-årsdagen!
  • Maria84
    thelifesaviour skrev 2009-03-15 13:37:17 följande:
    Ja, jo, självklart, det finns ju alltid olika anledningar till varför man får göra den, jag berättade bara varför jag måste göra det. :) För att pappa har det, annars tyckte hon inte att det behövdes även om jag är överviktig. Men anledning är väl ändå att se hur man ligger i riskzonen för grav-diabetes?
     Japp precis Uscha ser inte fram emot att göra den nu! Eller nu och nu, har ju inte ens ringt och beställt tid för inskrivning hos bm ännu och jag går in i v.12 nästa vecka.
  • thelifesaviour
    Maria84 skrev 2009-03-15 13:38:29 följande:
    Grattis Leo på 4-årsdagen!
    Ja, grattis Leo!!! :D
  • Maria84
    thelifesaviour skrev 2009-03-15 11:52:08 följande:
    Fru T skrev 2009-03-15 11:47:17 följande: Ja, skulle också gärna ha massor djur! Men grisar är det väl inget fel på? Höns och andra fåglar däremot, de är obehagliga. :)
    Låter som att ni skulle platsa på våran gård Här finns lite allt möjligt och mer ska det bli Bara vi får ordning på det så som vi vill ha det.
  • thelifesaviour
    Maria84 skrev 2009-03-15 13:40:07 följande:
     Japp precis Uscha ser inte fram emot att göra den nu! Eller nu och nu, har ju inte ens ringt och beställt tid för inskrivning hos bm ännu och jag går in i v.12 nästa vecka.
    Nä, jag ser inte fram emot det heller, men lika bra att man gör det. Så kan jag fortsätta vara överviktig och perfekta värden i allt. De ser alltid lite förvånade ut. ;D

Fast min BM var verkligen jättebra på det sättet, inget tjat om min vikt alls.
  • Marayah

Ja just de! Grattis till Leo!!!!{#lang_emotions_cheers}(självklart e de läsk i glaset. ) {#lang_emotions_flower}

Marko 031103, Filip 080621
  • dinana

Hoppar in i tråden och önskar LEO grattis på födelsedagen!!!! GRATTIS!!

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Stolt Enbarnsmamma

GRATTIS Leo på 4-årsdagen! Hipp hipp hurra hurra hurra!

• dinana

Åh vilken kväll det blev igår... min syster dök upp vid sex-tiden på kvällen. Så vi beställde lite pizza från online-pizza.. sen blev det mycket mys framför melodifestivalen och tror ni inte att de vi röstar på vinner hela skiten. Trodde jag ju förstås aldrig... men åååh så glad man blev. Hade ju dock velat att Caroline skulle ta hem allt, men en andraplats duger ju gott och väl. Så idag har man gått å nynnat på Snälla snälla... den andra låten kan jag ju inte utantill....

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!