• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • SmileyMalin

Nu har jag lagt in bilderna från ultraljudet Har tyvärr inte plus, så jag kan inte få in dom i tråden!

• thelifesaviour
    SmileyMalin skrev 2009-03-15 16:22:40 följande:
    Nu har jag lagt in bilderna från ultraljudet Har tyvärr inte plus, så jag kan inte få in dom i tråden!
    Fina bilder!
  • SmileyMalin
    thelifesaviour skrev 2009-03-15 16:25:56 följande:
    Fina bilder!
    tack blev förvånad över hur bra bebisen syntes! Med dottern såg man mest bara en grå klump....
  • SmileyMalin
    thelifesaviour skrev 2009-03-15 16:25:56 följande:
    Fina bilder!
    tack blev förvånad över hur bra bebisen syntes! Med dottern såg man mest bara en grå klump....
  • thelifesaviour
    SmileyMalin skrev 2009-03-15 16:31:16 följande:
    vilken vecka är du i nu?
  • SmileyMalin

blev flyttad ett par dagar så har lite halvtaskig koll... men v13 tror jag!

• thelifesaviour
    SmileyMalin skrev 2009-03-15 16:33:36 följande:
    12+4 var det visst på dagen
    Ah, roligt. Det var jag när jag gjorde mitt UL, 12+4, det var härligt hur mycket man fick se. :)
  • dinana
    SmileyMalin skrev 2009-03-15 16:31:16 följande:
    samma här... blev förvånad över hur tydligt man kunde se allting. *hihi* i vecka 7 så var det ju inte mer än en liten klump liksom... och sen i vecka 19 så såg man ju allt jättetydligt. hoppas man får göra fler ultraljud snart. får se vad de säger imorgon när jag skall till läkaren.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T
    Maria84 skrev 2009-03-15 13:40:58 följande:
    Låter som att ni skulle platsa på våran gård Här finns lite allt möjligt och mer ska det bli Bara vi får ordning på det så som vi vill ha det.
    Här gäller det bara att övertala mannen att det är så han med vill ha det å sen hitta nån liten mysig gårf... vill dock inte ha en föör långt ut...
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!