VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Jag vill också gärna flytta ut på landet. Gärna en liten gård vid havet, men ändå nära till en halvstor stad. Längtar tillbaka till Kalmar. Älskade verkligen att bo där... med ett par minuters promenad till stranden.
Ny magbild nu....
Leo tackar alla så hjärtligt för gratulationerna
Vad ni har skrivt i dag! Har inte hunnit in här nåt idag alls, lite abstinens hade jag nu
Vi städade på fm o gjorde färdigt tårtan, morgonen började självklart med att vi sjöng för Leo, Vincent sjöng högst
Han fick massa fina paket av oss, men de allra bästa var cykeln o en radiostyrd polisbil.
På em kom släkten o några kompisar till oss (Leos gudmor) o då fick han bland annat de där fotbollskorna som han o morfar var o tittade ut, med tillhörande strumpor o riktig boll
o en massa fina kläder o massa andra saker.
Nu kommer sambon o Leo med pizza, riktig onyttig dag, men vi orkade verkligen inte dag, är såå trötta. Så imorgon börjar det hårda livet igen ![]()
Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-15 17:52:21 följande:
Jag har mått bra mina graviditeter och har vad jag vet bara väntat flickor här... så det är nog väldit individuellt. Nu får vi se vad det blir för något, men tippar på ännu en tjej.
Några som vill komma hit o fika imorgon? Vi fick massa fikabröd över som vi inte kan frysa in igen.