Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Mizzz skrev 2009-03-05 22:29:00 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-05 22:19:40 följande: nr 12 från Lambohov.. Alltså visst, killen hade gjort fel (klottrat) men att bruka sånt våld som de gjorde mot honom är knappast försvarbart. De höll fast honom som om han hade tagit livet av någon.
    Det är fan vidrigt hur en del man bete sig!
  • thelifesaviour
    SmileyMalin skrev 2009-03-06 06:56:51 följande:
    thelifesaviour: var det idag du skulle på UL? lycka till i så fall
    Ja! Det är idag! Om en och en halv timma!
    Tack! :)
  • thelifesaviour
    Skorpan08 skrev 2009-03-06 07:59:45 följande:
    Åh, vad spännande! jag får vänta till den 17:e, längtar.
    Åh, ja, jag har längtat ihjäl mig. Tiden har ju varit bokad sen 27e januari. Men nu är det dags! Snart promenerar vi till US. :)
  • thelifesaviour

Nu finns det UL-bilder i mitt galleri. En liktig liten rar kaka låg det där inne!

• thelifesaviour
    SmileyMalin skrev 2009-03-06 15:46:39 följande:
    åhh vad kul! grattis blev du kvar på samma BF?
    Ja, samma som de sa förra gången, vilken är en dag efter jag hade räknat, så 14 september sägs det! :)
  • thelifesaviour
    LittleMee skrev 2009-03-06 15:49:34 följande:
    Vad skönt att det gick bra. Fin bild ni fick med er också. Ser nästan ut som att h*n vinkar .
    Ja, den skuttade glatt omkring där inne och visade gärna upp sig. :) Så det blev verkligen bra bilder.
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-03-06 15:51:56 följande:
    Ser ut lite som min räka i den veckan =) Hihi... eller räka kanske man inte skall kalla det... det var ju i vecka 7 det =)
    Vi säger kakan, mest för att Linus alltid säger att jag är så duktigt på att baka.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-06 16:03:31 följande:
    oh va fint!! kakan, låter riktigt mysigt...
    Ja, när jag är trött och grinig och mår illa så klappar och pussar han mig och säger "men det är bara för att du bakar extra mycket just nu. tänk vilken fin liten kaka vi har där inne." Så kakan är det. :)
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-06 19:53:04 följande:

Såå söt Jag fick en sån himla stark känsla nu när jag kikade på dina UL bilder, att det är en pojke.
    Haha, jag tänker precis tvärt om, att det är en flicka. Men jag vet inte. Det varierar vad jag tror. :)

Och nej Ewa, en William blir det inte. Det finns ju redan en!
  • thelifesaviour

Era nattsuddare! :)
    Hoppas ni somnade gott och att era karlar kom hem hela och rena. Brukade ha jättesvårt att sova när Linus är borta, men nu gör graviditeten att jag somnar halv nio vare sig jag ville eller inte. :)

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!