Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Marayah skrev 2009-03-01 19:32:53 följande:

Jo då de e fin fint.. Har just kommit hem från Stångebro, där vi sett LHC dam förlora mot Leksand!
    min make kom hem glad från ishokeyn.sist vi var där så förlorade LHC rejält.

ush för mens.här har man nyss haft eländet
  • Familjetrollet

JuniMammaLKPG skrev 2009-03-01 19:42:26 följande:

Hej på er. Jag bor oxå i Linköping så jag är här och snokar lite Vad är det för vattengympa ni pratar om, vanlig eller för gravida? Kan man gå från gång till gång utan att binda upp sig?
    välkommen till bästa linköpingstråden!
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-01 20:04:52 följande:

Skorpan08: Tack, jag tar en dag i taget och än så länge är det lugnt hur hade ni det igår? Maria84: Tack desamma jag längtar sååå mycket till vi ska flytta, ska bli så kul allt väl med er?
    det ska bli skönt att flytta i vår.vi flyttar i slutet av maj.har ni funnit nått bra dagis ännu?
    hoppas allt är bra med er.
  • Familjetrollet

god morgon allesammans

idag är man helt slut.kunde inte sova förren efter 02 inatt.så idag får det bli en lugn dag.

vad ska ni hitta på idag?

• Familjetrollet
    Svar på #238
    ush villka hemska färger.allt blev så stelt nu
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-03-02 08:27:59 följande:
    Ja mindst sagt stelt. Allt e så fyrkantigt och hemskt..
    kan bara hålla med.man får ont i huvudet av sidan
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-03-02 08:59:34 följande:
    Ja det är å rörigt. Och varför kommer inte inlägget man citerar med som förut. Nu är det bara ett nr...  Blää!
    ''det kommer med om du trycker på citatknappen

nä nu ska jag ta fram symaskinen och sy lite så tiden går lite
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-02 10:05:04 följande:
    Skulle vilja ner en sväng på stan.. men får nog vänta tills imorgon. Någon som vill ses då?
    jag kan efter kl 13.ush vad seeeeeeegt FL är idag!
    Skorpan08 skrev 2009-03-02 09:35:39 följande:
    Jösses vad ni skrivit mycket. Tog mig en timme att läsa ifatt allt.Här har vi haft en händelserik helg. Vi har firat Ida och igår var vi och firade min storebror. Supertrevligt har vi haft.Men så har jag även fått reda på otrevliga saker som händer en av mina tjejer.Hon blir hotad på internet och via sms. Vad ska man göra? Hur går jag tillväga för att hon inte ska råka värre illa ut? Det känns som jag har mina händer . Är det någon som har råd att komma med är jag tacksam. Just nu känns det så förtvivlat.
    polisanmäl genast!om det är skolelever så ringer ni även skolan och anmäler det snarast.stackars er tös.vet hur jävliga en del kan vara.jag hade nån som använde min identitet under några år och jag fick hemska rastist sms oxå.men de kunde polisen inte spåra
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-03-02 10:26:08 följande:
    den nya sida får vi bara vänja oss vid, har inte så mycket val om man vill va kvar liksom...Tycker dock att forumen ser mycket tråkigare ut, liksom rörigare å sen är sidan sååå mycket segare med
    kan bara hålla med.allt grått ger en huvudvärk och FL är verkligen supersegt idag
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-02 10:33:21 följande:
    Idag blir det inget speciellt här, vi har tagit en rejäl sovmorgon här. Ska nog försöka baka lite till Leos kalas nästa helg o sen ska vi till stan i eftermiddag.
    jag ska oxå försöka ta mig till stan idag,men det beror på om gubben kan ta hand om barnen
  • Familjetrollet

Skorpan08
    se till att spara alla sms och hot via datorn.det är bevis som polisen kan spåra med hjälp av Ip nr.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!