Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-02 12:07:48 följande:

Hur blir det nu då med bowling o mat?? Var det några som ville det?? Tycker att vi ska bestämma ett datum nu så att det inte rinner ut i sanden, vore ju väldigt tråkigt...Vad sägs om nu på söndag?
    söndag kan jag inte då sonen är här då.
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-03-02 18:21:10 följande:
    Nu har jag ringt och pratat med en jätte gullig barnmorska på förlossningen. Hon tyckte aboslut att vi skulle åka in så jag tänkte vänta en liten stund innan jag väcker sjuklingen.
    jag håller tummarna för dig.min ena tös var jättelugn i längre perioder
  • Familjetrollet

äntlugn är Fl lite snabbare igen.här får man huvudvärk av nya FL

vill nån ta en fika på stan nu på onsdag runt 12 tiden?stora tösen har studiedag då

• Familjetrollet
    cocacarro skrev 2009-03-02 18:49:18 följande:
    Hej på er!Vet ni om det är några loppisar eller liknande på gång i Linköping? Jag har börjat sälja egendesignade smycken och jag tänkte jag skulle stå och sälja nån gång
    cupolen har loppis en gång i månaden.fats borden går fort.jag ska sälja där i april.skoj att fler gör egna saker.själv syr jag barnkläder,filtar mm mm
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-03-02 19:33:02 följande:
    Gokväll tjejer!Här har man nu pratat med föräldrarna till mobbarna. Jag sa åt dom att om detta inte upphör blir det polisanmälan. Dom skulle nu prata med sina döttrar.Själv ska jag sätta mig och krama mannen i soffan.Ses i morrn! Kram
    då får ni ha en bra kväll.hur går det med klänningen?
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-02 19:29:21 följande:

Nu har jag gjort 65 kokostoppar med choklad toppade bottnar. Nu väntar välbehövlig vila i soffan.Nån som föresten vet nåt bra ställe där man kan köpa cyklar till vettigt pris?Vi ska ju köpa cykel till Leo, men den som vi tänkte köpa på biltema kommer aldrig in, så vi har varit runt till massa cykelaffärer, men det är ju såå hutlöst dyrt! 1700 kr är det billigaste vi har hittat, varför ska det kosta så mycket för en liten barncykel som han bara kan använda i några år iaf?
    toys r us har cyklar,sen finns det många fina billiga beg på blocket osv.vi har en 12 tum med stödhjul,välanvänd men fungerar bra samt en till 12 tummare om det är intressant.
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-02 20:05:17 följande:

Ok. Då får vi kolla där. Leo har vuxit ifrån 12 tummare för länge sen Han har en här hemma som är superliten. Han behöver en 20 tummare. Han är lång De konstaterade det i cykelaffärerna oxå, de trodde att han var 5-6 år. Så han behöver en cykel som är för typ 6 åringar.
    jag trodde er son var runt 5 år,för han ser äldre ut.maxi har billiga barncyklar oxå
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-02 20:17:38 följande:
    åh, har du någon röd/rosa/lila?
    har en tjejcykel 12 tum,men den behöver ny slang om jag minns rätt
  • Familjetrollet
    cocacarro skrev 2009-03-02 21:31:40 följande:
    Hm, mysko. Jag svarade familjetrollet förut, men nu kan jag inte hitta det inlägget.Familjetrollet: Brukar det komma mycket folk dit? Har du någon kontaktinfo jag kan få? Hur brukar du sälja dina saker? Jag har skaffat en hemsida, men det är svårt att få folk att hitta dit.
    inboxa mig så kan du få info
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-02 21:01:08 följande:

Maxi får vi åka till imorgon då o kolla. Vart finns de på maxi? Vi är ju där ofta, men inte tänkt på att de har cyklar där.
    de brukar vara vid målarfärgen på maxi.coop har billiga barncyklar oxå
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!