Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

grattis L och V mamma

då är det många i tråden som blir "tant" om några år.

gaaah för köpare.en ringde i morse och sen hörde han inte av sig igen som de skulle,nyss stod killens sambo utanför dörren.jag blev helt paff då jag väntade på linda*skratt*

killen skulle ringa innan men gjorde aldrig det igen.och sen dyker hans sambo upp helt utan förvaring.vi hade inte ens kommit överrens om nån tid och de hade inte ens tingat matstolen.

hoppas alla mår bra.här börjar man få snorig näsa

• Familjetrollet

Villken j'vla idiot!

fick ett mycket omoget sms av dem nu.säger man att man ringer sennare och inte gör det så är f*n inte mitt fel!

fick desa sms från dem

vi hade en överrenskomelse!!!förbannat dåligt av dig att sälja den vidare.jag sade ju att vi inte kunde komma förren senare.nu packade vi in hela familjen till ingen nytta.du kunde ju för fan ringt1jag sa att jag skulle ha den och det var okej.sen dra en vals om att jag skulle återkomma1skit på dig!

villet jävla pucko!

han ringde och sa att de var intresserade och att han skulle ringa igen,men det gjorde det inte ens.man kommer väll inte bara utan förvaring om man inte har bestämt tid och tingat saken.jag berättade inte ens adressen,den snokade de reda på själva!

blir så jävla trött på folk

• Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-03-04 13:17:07 följande:
    Detta tror jag inte på. Formeln är ju bara ett medelvärde av föräldrarnas längd.Det kommer alltid att bli ett värde mittemellan de två längderna. (Dvs längre än den kortaste personen, men kortare än den längsta.)
    det där med längden stämmer inte så ofta.både min make och hans syrra är långa men ingen av deras föräldrar var långa.fast jag är jämnlång med mina föräldrar och min syrra är jättekort.

dock kommer våra töser bli långa då de ligger över normala längden redan.jag brukar skämta om att jag är dvärgen i familjen*skratt*
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-04 16:23:50 följande:

Det var ju omoget gjort. Fast å andra sidan, säger nån att de är intresserade så tycker jag det är samma sak som att de vill ha den.
    den ramsan har man hört många gånger och denne köpare ringde aldrig igen,vi bestämde ingen tid ens.och helt plötsligt dök hans sambo upp utan förvaring.

om man ska köpa nått så ringer man och bestämmer en tid och säger att man tingar stolen.men han får stå sitt kasst,han ringde aldrig igen eller bestämde en tid de skulle komma

det är jätteofta folk säger att de ska ringa igen men sen gör de inte det.
    då de inte hade bestämt nån tid eller ringde igen så tog jag för givet att de inte var seriösa
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-04 16:30:58 följande:
    Ok, ja, det låter ju lite konstigt om man inte bestämt nån tid. Vi har bara bra erfarenhet av köpare från blocket, de har ringt o sagt att de är intresserade o sen har vi bestämt en tid o de har kommit hit o tittat.
    ja man bestämmer ju en tid,man dyker inte bara upp så där utan att ha bestämt tid.
    Fru T skrev 2009-03-04 16:26:14 följande:
    han verka ju helskum ju... men vi är nöjda iallafall å katten har precis godkännt stolen, slickade lite på den Tyckte ja kände igen din röst direkt när ja ringde men feg som ja e så sa ja inget förens du uppgav din adress
    ja jag tyckte jag kände igen din röst.skoj att kissen gillade stolen.katter är bra roliga.maken tjatar om att skaffa katt,tyvärr blir man så låst med en massa husdjur.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-03-04 16:34:25 följande:
    Finns gott om konstiga "köpare" dom försöker med både det ena å det andra å kan tillome säga att tar ni bort anonsen så kommer vi å hemtar den ikväll... å sen hör man aldrig ifrån dom igen....Tillome vart med om det i hästvärlden, folk år JÄTTE intresserade å sen helt plötsligt så hör man inget mer...
    kan bara hålla med.jag har blivit nerring idag ang matstolen,alla skulle ringa senare,villket ingen av dem gjorde.den enda seriösa var linda..

förr lade jag ut saker på eniro.men efter ha blivit sextrakadserad av ett sjuk sexgalning via den sidan så använder jag den inte längre
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-04 16:30:58 följande:

Ok, ja, det låter ju lite konstigt om man inte bestämt nån tid. Vi har bara bra erfarenhet av köpare från blocket, de har ringt o sagt att de är intresserade o sen har vi bestämt en tid o de har kommit hit o tittat.
    har ni funnit någon cykel än?det borde ju säljas bra barncyklar nu när våren närmar sig.
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-04 16:47:42 följande:
    Jag o Leo vill ha en kanin, ska bara övertala sambon oxå Men som sagt, man blir lite låst av djur, kan ju inte åka bort nånstans utan att nån ser efter djuret o såna saker.
    vi har en kansig kanin som inte hajar att en kanin äter kaninmat*skratt*
    Fru T skrev 2009-03-04 16:44:28 följande:
    Ja katten hat tror att allt som kommer in nytt är hans ja lite låst blir man ju av djur men ja ser det inte som nåt problem... kattvakter har vi gott om runt om oss som tur är (som åker hit å kollar till dom) å när vi åker te mormors sommarställe på västkusten så tar vi med dom då hom har ett litet uthus som dom kan va i vi hade ju hund förut (en Amstaff) men då han inte riktigt lämpade sig för att va med i stallet då han va så jädra rädd för hästarna å ja jobbade i stall å tiden liksom inte riktigt räckte till eftersom ja va iväg på tävlingar så mycket så fick han flytta iställe, en kompis mamma har honom nu å han är sååå bortskämd Men vi kommer skaffa hund om ett par år igen, mannen är utbildad hundförare så han vill ha tjänstehund igen. det bir ingen schäfer dock utan en Malinois (belgisk vallhund) som blir mer å mer poppulär bland poliser och väktare, den är oftast lite mindre å ännu tuffare än schäfern. www.wezenhofs.com/index.htm
    åhh amstaffar är så söta och härliga.jättegosiga vovvar är de.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-03-04 19:06:41 följande:
    Sånt halsband fick jag När Lucas föddes. Håller på att jaga ett likadant med Linus på Det är en sån mysig present!Patrik har dock hela familjen runt halsen, båda barnens namn och mitt Nu har jag lagt handpenningen på klänningen så nu känns det betydligt verkligare. Var och tittade på gården som vi ev. ska hyra också, det var kanonfint!
    spännande.då får vi hålla tummarna att det blir strålande sol på ert bröllop
  • Familjetrollet

jag skulle aldrig våga tatuera mig.har sådan nålskräck.

fast piercad har jag vart.hade hål i näsan när sonen var liten.huga vad onte det gjorde,kompisen och jag gjorde det hemma*skratt*

sen hade man en son som alltid drog i ringen så till slut tog jag bort piercingen ur näsan

vad ska ni hitta på idag?här ska det tvättas och städas och sonens rum ska fixas oxå så man kan börja ställa in flyttkartongerna framöver

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!